adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dorin din Borsa 3 grade grade grade

Borsa , str. Dragos Voda, nr. 2/E  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Dorin din Borsa


   Ioan din Cluj Napoca
nota: 9
schedule sejur: 25.07.2015 - 27.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, spatioase, grill etc
   Neculai M. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 18.07.2015 - 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este asezata la distanta optima fata de principalele obiective turistice. Cu putin efort se pot realiza doua intr-o zi; Facuta parca special pentru cei ce vor sa cunoasca zona. Dar se pot organiza si conferinte, team building-uri...
Exista in jurul pensiunii multe locatii in care se poate servi masa (pentru diversificare); Noi am fost norocosii rasfatati de Dl. Dorin cu un gulas excelent si palinca de mere. Merita repetat (de noi)si incercat (de altii).
Exista disponibilitate de parcare pe masura numarului de camere (pot parca inclusiv autocare);
Pentru sarbatorile de iarna au un grup de colindatori si dansatori din Borsa;
Apa calda - continuu - apa rece, curatenie, fara zgomot, bideu !!!, loc de joaca pentru copii etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazdele au ramas datoare cu lectii de dans maramuresan. Sper ca se indreapta situatia.
Răspunsul unității:
Multumim frumos!
Gulasul si palinca nu sunt un rasfat pentru anumiti turisti la Pensiunea noastra; palinca o oferim cu placere iar Gulasul trebuie doar comandat.
Va dorim multa sanatate si sa mai poftiti pe la noi.(`si pentru lectii de dans`)
Roman Dorin
   Gheorgghe M. din Simleu Silvaniei
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2011 - 22.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Constructie noua, personal foarte amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Inexistenta unui loc apropiat de relaxare (banci, umbrele etc. )
CONTACT UNITATE
Proprietar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,