Garsoniera Cristina din Baile Felix grade grade grade

Baile Felix, str. Zorilor, nr. 25  
Nota 10 / 19 recenzii 10 - Excepțional !
Adrian din Timisoara

Foarte curat, frumos amenajat, spatios, cu un mic balcon foarte util pentru uscat haine sau relax, utilat cu toate electrodomesticele necesare, tacamuri... Ne-am simtit ca acasa, nu ne-a lipsit nimic. Ne-am cazat 4 persoane, 2 adulti si doi copii 1 si 4 ani, si am reusit sa dormim foarte bine datorita celor doua fotolii pat.

​Capacitate: 6 adulți și 3 copii în 3 spații de cazare

** Acceptam vouchere de vacanta emise de Sodexo și Cheque Vacances***
Oferim cazare in regim self-catering, 3 garsoniere frumoase. Garsoniera Cristina si Garsoniera Lorelai ( mov si rosu ) sunt alaturate, pe acelasi palier. Garsoniera Danut ( albastru ) se afla in scara alaturata. Garsonierele sunt situate in mijlocul statiunii Baile Felix, in apropierea unui parc frumos amenajat cu leagane pentru (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check terasă
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Pantea Loredana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.