Vila Maria din Azuga

Azuga, str. Victoriei, nr. 18 A  
Carmen din Giurgiu

+ Pensiunea este chiar ok, mult peste așteptări. Camerele curate - spațioase- călduroase, lenjeria impecabilă, bucătăria complet utilată (este mult mai bine decât se vede în poze). Gazdele amabile, oameni primitori și foarte prietenoși.

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Vila situata in statiunea montana Azuga. Constructie noua la parametri occidentali dispunand de 8 camere cu paturi duble matrimoniale si twin.

In cele 8 camere, numarul de locuri de cazare poate fi redistribuit. Se pot adauga paturi suplimentare in camerele care permit acest lucru. Pentru detalii, stafful pensiunii va sta la dispozitie.
Hub
Unitatea se situeaza pe D. N. 1 pe sensul dinspre Bucuresti. (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.