Casa Maria din Techirghiol

Techirghiol, str. Ovidiu, nr. 33  
Rodica din Brasov/partial Germania

Gazda s-a straduit sa-mi caute alta gazda, fara succes.

​Capacitate: 10 adulți în 5 spații de cazare
Casa Maria este situata in statiunea Techirghiol, la 50 metri distanta de lac, aproape de Sanatoriul Balnear si Manastirea Sf. Maria Techirghiol.

Cu o capacitate de 5 camere recent renovate, complet mobilate si utilate, Casa Maria va ofera conditiile necesare de confort si curatenie pentru a va petrece o vacanta de neuitat.

O data ce ati calcat pragul Casei Maria, cu siguranta veti reveni!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check cramă
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check jacuzzi
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check masaj
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check jacuzzi in cameră
CONTACT UNITATE
Receptia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.