Hotel Delta Est Sulina, comentarii

Hotel Delta Est din Sulina

Sulina, str. A 2-a, nr. 220  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Hotel Delta Est Sulina


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (2)
 
Single Familie cu copii mici
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti
Cuplu matur (1) Grup (1)
Cum poți lăsa o recenzie hotelului Delta Est din Sulina:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Ana Gabriela - Bucuresti
( sejur: 16.07.2015 - 20.07.2015 )
7.5
Potrivit pt un sejur foarte linistit si discret. Personalul foarte amabil.

De folos ar fi fost existenta unui lift, e dificil de urcat pana la et 3 pt persoane fara conditie fizica, exclus persoane cu dizabilitati.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Gabriel Emil T. - Bucuresti
( sejur: 19.08.2013 - 25.08.2013 )
6.2
Micul dejun a fost consistent si raportul pret calitate a fost ok. Cafeaua foarte buna in comparative cu multe locatii din Europa.
Amplasamentul in centrul orasului este ok.

Pacat ca hotelul are destule facilitati ,curatenia este cu un mare semn de intrebare .pentru cele patru stele pe care le afiseaza trebuie sa ai servicii de curatenie zilnica in fiecare camera, lenjerii schimbate periodic, prosoape schimbate zilnic si nu miros de canal in toata camera. Exista odorizante de tevi ,camera, bai etc.
Trebuie avut in vedere faptul ca geamurile sterse, scarile maturate si spalate, camerele curatate zilnic, frigiderele spalate dupa fiecare ocupare de turisti, paianjenii omorati din balcoane si de pe ferestre va ajuta sa mentineti hotelul in stare buna si impiedicati deteriorarea sa in timp.
De asemenea trebule sa se angajeze personal calificat pentru toate serviciile oferite de hotel si nu oameni care stau si beau cafele si se uita cine coboara si urca in hotel.
Ar trebui sa organizeze hotelul excursii in delta asa cum fac multe pensiuni din zona nu sa ni se dea niste numere de telefon la care nu raspunde nimeni sau daca au raspuns si am incercat sa mergem in excursii sa ne speriem de barcile pe care le detineau,fara veste etc.
O alta imbunatatire ar consta in existent unui microbus al hotelului care sa faca curse intre hotel si plaja((contra cost evident)).
Rezolvati problema cocosilor si atentionati toti turistii cazati la dvs ca trebuie sa pastreze linistea si curatenia pentru a nu-i deranja pe ceilalti.
Stelele afisate nu sunt patru (conform serviciilor oferite)
Comentariu util ?
30 voturi 6 voturi
CONTACT
Receptie
0240 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare