Vila Victoria Straja, comentarii

Vila Victoria din Straja

Straja, str. Straja, nr. 1  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Vila Victoria Straja


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (7)
 
Single Familie cu copii mici (2)
Cuplu tanar (2) Familie cu copii adolescenti (2)
Cuplu matur (1) Grup
Cum poți lăsa o recenzie vilei Victoria din Straja:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Cornel - Bucuresti
( sejur: 28.12.2013 - 02.01.2014 )
6
Personalul unitatii depune efort ptr. Servirea clientilor.

Izolatia peretilor este inexistenta, se aude orice zgomot din camera alaturata iar plafonul dintre etaje scartie la fiecare pas, nu te poti odihni in liniste. In noaptea de revelion s-a defectat instalatia de sonorizare si cu toate ca dupa aproximativ 2 ore a fost inlocuita, atmosfera generala nu a mai fost conform asteptarilor datorita acestui incident.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Ligia - Bucuresti
( sejur: 03.01.2013 - 07.01.2013 )
8.5
Amplasarea hotelului este foarte buna, personalul este amabil, se mananca bine la restaurantul hotelului.

Principalul dezavantaj al hotelului este faptul ca peretii sunt foarte subtiri. Daca nu ai cazare la ultimul etaj, exista riscul sa nu ai liniste in camera datorita vecinilor cazati la etajul superior. Am fost cazati 5 zile, timp in care s-a ridicat gunoiul din baie si s-a adus hartie igienica doar la cererea noastra. Cred ca aceste servicii ar trebui facute din proprie initiativa de personalul angajat al hotelului si nu la cererea clientului.
Comentariu util ?
6 voturi 1 vot

Victoria L. - Sinnicolau Mare
( sejur: 03.01.2013 - 06.01.2013 )
9.8
Personalul, curatenia.

Paturile sunt cam incomode.
Comentariu util ?
3 voturi 0 voturi

Gheorghe CÃtÃlin B. - Rovinari
( sejur: 26.12.2012 - 27.12.2012 )
9
Personalul si confortul camerei exceptionale.

Distanta un pic maricica pana la partii.
Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Sorin M. - Timisoara
( sejur: 10.02.2012 - 12.02.2012 )
8.2
Conditii de cazare bune, personal amabil.

Personal insuficient in restaurant la o capacitate mai mare de jumatate din capacitate, ceea ce face asteptarea f lunga, calitatea si cantitatea lasa de dorit.
Comentariu util ?
3 voturi 2 voturi

Cristina B. - Sibiu
( sejur: 03.01.2012 - 05.01.2012 )
8.2
Caldura in camera ; mancare buna ; servire cu promtitudine.

Locuri de parcare insuficiente ; gheata necuratata in fata pensiunii.
Comentariu util ?
1 vot 3 voturi

Lucian Ioan G. - Alba Iulia
( sejur: 27.12.2011 - 29.12.2011 )
8.8
Personalul a fost amabil și receptiv la nevoile noastre. Am gasit intelegere atat cu privire la modalitatea de consum a alimentelor aduse de acasa, în sensul ca ni s-a permis sa le aducem la masa (intrucât unii din membrii grupului nu au dorit/nu și-au permis, sa ia decat prânzul la restaurant)cât si cu privire la acordarea unui extra time (posibilitatea de a tine bagajele în camera) pana la ora 13. 30 in ziua plecarii.
Desi in statiune era crizã de apã din cauza secetei, la hotel nu au fost probleme cu apa, demn de retinut fiind imprejurarea cã desi apartamentul era la etajul 2, apa caldã avea și temperaturã și presiune suficientã pentru un duș de calitate. Caldura în camere a fost suficientã, temperatura putând fi reglatã de la fiecare calorifer. Prosoapele de baie au fost suficiente, canapeaua din salonul aparatamentului a fost confortabilã (chiar mai confortabilã decât paturile clasice din dormitor) și suficient de mare cât sã permitã unui cuplu matur sã se odihneascã. Mâncarea de la restaurant a fost proaspãtã, servitã destul de prompt iar prețurile au fost foarte bune (un prânz - douã feluri de mâncare- ciorba, gratar cu garnitura si salata - în jur de 27-30 de lei). Existau locuri de parcare pentru cei care doreau sã ajungã cu masina pânã în fața hotelului.

Baia era foarte micã deși era dotatã cu tot ce era necesar. Pentru un barbat de 80-90 kg era destul de putin spatiu iar un adult cu un copil încãpeau destul de greu.
Cel mai important impediment mi s-a pãrut accesul la instalațiile de teleschi. Accesul pânã la teleschiul 3 se putea face pe drum, distanța fiind de aproximativ 160-200m (prea micã pentru a merge în bocanci pe care apoi sã îi schimbi cu clãparii dar suficient de mare pentru a te deplasa confortabil în clãpari și cu echipamentul de schi dupã tine). Accesul la pârtiile de la Platoul soarelui se putea realiza, în siguranțã, pe ocolite, mergând pânã la Montana și apoi pe drumul de acces ce trecea prin fața acesteia. Cea de a doua variantã era de încercare de excaladare a unei porțiuni de 25-30 de metri - gheațã cu zãpadã- pe lângã hotel, care ieșea exact la baza scãrilor ce duceau pe platoul soarelui. Dacã ai echipamentul de schi este destul de complicat și oricum obositor. Cred cã soluția normalã ar fi aceea de amenajare a unei scãri de lemn pe acest din urmã traseu însã cred cã sunt ceva impedimente de ordin juridic legate de suprafața pente care trebuie sã treacã aceastã scarã, fiind vorba despre domeniu public al Municipiului Lupeni.
Comentariu util ?
1 vot 0 voturi
CONTACT
Giosu Eugenia
0723 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare