Vila M D M din Straja

Straja, str. Trupul, nr. 2  
Andreea din Deva

Personal cumsecade, conditii foarte bune, cu siguranta vom reveni.

​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare
Vila MDM se bucura de o pozitionare inedita, la 150 m de telecabina, 100 m de Partia Constantinescu si 50 m de Platoul Soarelui. Locatia a fost inaugurata in anul 2010 si pune la dispozitia clientilor un ambient modern in care acestia sa petreca momente de vis alaturi de cei dragi.

Vila M D M are o capacitate de 8 camere dispuse pe doua etaje. Camerele sunt single,de 2 locuri , de 3 locuri, de 4 locuri. Toate acestea dispun de mobilier modern, bai proprii, TV/cablu, internet wireless, incalzire centrala pentru ca turistii ce aleg locatia noastra sa regaseasca relaxarea si confortul propriului camin.

Restaurantul din incinta vilei sta la dispozitia tuturor clientilor, iar personalul specializat se va ocupa sa pregateasca cele mai bune preparate traditionale care va vor incanta papilele gustative.

De asemenea, Vila M D M va pune la dispozitie o curte interioara unde vara va puteti bucura in liniste de un gratar alaturi de prieteni.

Va Asteptam Cu Drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Madalin Dan Margineanu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.