search
date_range

Vila Alpin din Straja 3 grade grade grade

Straja , nr. 31  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:10
location_on Localizare:10
Nota 9.3/10 Excelent !
10 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni (3 recenzii din 10).

Recenziile vilei Alpin din Straja


   Roxana din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 14.02.2017 - 19.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera, curatenie, loc de depozitat schiuri, mancare buna la restaurant
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie: in meniul de la restaurant ar putea fi adaugate si meniuri pentru copii sau jumatati de portie
   Constantin R. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 29.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere amenajate frumos , curate, am avut balcon si o priveliște de vis! Masa inclusa in pret extrem de buna , proaspătă si frumos prezentata . Am avut noroc si cu locul de parcare .....un revelion la superlativ ! Felicitări dl Mihaita !
   Gabriel din Fetesti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu au avut locuri libere in perioada solicitata,de aceea am ales o alta locatoe de cazare in aceeasi statiune
   Irina C. din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 08.03.2015 - 13.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumita de serviciile oferite in cadrul pachetului oferit pentru perioada in care am fost la Straja (sejur pentru schi). Mancare buna, servire prompta, camera mare, calduroasa, zona de depozitare echipament.
thumb_down
Aprecieri negative:
In cazul in care caldura este data la maxim, in camera apare condens, deoarece pe geamuri apare condensul.
   Alexandru Sorin din Com.simian
nota: 9.2
schedule sejur: 16.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie frumoasa, camere spatioase, calduroase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Debit scazut la apa
   Diana din Timisoara
nota: 8.5
schedule sejur: 03.01.2015 - 09.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera este foarte primitoare, Proprietarul este foarte de treaba, la fel si personalul de servire, In camere era cald si curat, frumos amenajat. Pana la platoul soarelui sunt doar 5 minute(dar un urcus destul de obositor) si restul partiilor sunt foarte aproape, de asemenea e aproape si de parcul de distractii cu tiroliene iar mancarea e extraordinara, mai ales papanasii:)
   Mihaela R. din Rm.valcea
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde extrem de amabile, servire buna, foarte aproape de toate obiectivele turistice, merita vazut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenie zilnica
   Ionelus B. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 28.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, cazare, masa....totul a fost de nota 10, felicitari tuturor vom reveni cu siguranta. Fam. Borcan , Craiova
   Dorin B. din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 20.12.2013 - 24.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, camere confortabile in care te poti bine odihni, localizare foarte buna a vilei in centrul statiunii, restaurant corect cu servicii foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
S-a defectat reteaua de cablu-tv dar s-a intervenit prompt pentru remedierea defectiunii. Recomand achizitionarea unui televizor mai mare in camera, cel existent fiind totusi prea mic.
   Ilona din Craiova
nota: 8.7
schedule sejur: 25.01.2013 - 30.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate -pret bun. Mancare forte buna. Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia nu este obtionala.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Dumitrascu Mihaita
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,