search
date_range

Pensiunea Adriana din Straja grade grade grade

Straja , Straja-Lupeni, nr. 21  
​Capacitate: 16 adulți în 8 spații de cazare.
Nou ! Primim vouchere de vacanta. Pensiunea Adriana,o locatie noua, este situatã în Stațiunea Straja exact în punctul de sosire a telegondolei și foarte aproape de principalele pârtii de schi.

Pensiunea oferã 16 locuri de cazare în camere confortabile, spațioase, dotate cu baie proprie, camera echipament, apã caldã non-stop,incalzire centrala, tv, interfon,internet wireless. De asemenea dispune și de un restaurant care își propune sã satisfacã gusturile celor mai pretențioși turiști și care vã așteaptã cu multã cãldurã și ospitalitate.
Nota 9.5/10 Exceptional !
67 recenzii
Irina din Bucuresti (27.02.2017)

Personal amabil locatie curata apa calda si caldura asigurata atat cat trebuie bucatarie foarte buna liniste

CONTACT UNITATE
Pop Remus
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Pop Remus
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,