Pensiunea Mosorel din Sat Magura

Sat Magura, str. Magura, nr. 1  
la aproximativ 14.9 km de centrul localității Bran
Nota 9.92 / 32 recenzii 10 - Excepțional !
Marius din Bucuresti

> gazdele > amplasare > curatenie > spatiu imens si dotat (indoor) pentru copii >amenajare camere > mancarea

​Capacitate: 36 adulți și 7 copii în 18 spații de cazare
Mosorel din sat Măgura va pune la dispozitie 18 camere duble cu baie proprie si balcon cu vedere spre munții Bucegi sau Piatra Craiului, restaurant cu circuit inchis, sala de conferinte cu o capacitate de 50 persoane, parcare proprie 22 locuri, curte interioară si loc de joaca!
Pregătim evenimente speciale, mese campenesti , nunta sau botezul intr-un decor de vis!
La cerere organizăm drumetii montane cu ghid specializat, excursii la observatorul de urși, plimbări cu sania sau caruta trasa de cai, foc de tabara si vin fiert!
Va asteptam cu drag in orice perioada a anului !


(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check gradină/curte
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check scaun bebe
  • check schimb valutar
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Mosorel
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.