search
date_range

Pensiunea Gabriel din Ranca

Ranca , str. Principala, nr. 1  
​Capacitate: 30 adulți și 7 copii în 15 spații de cazare.
Situata chiar langa aventura park ranca SI VIS A VIS DE partia M3-M4, Pensiunea Gabriel va ofera 35 de locuri de cazare repartizate in 15 camere .Avem restaurant , bar si terasa.
Detalii la nr. : 0723279803 sau 0767522513 Liviu Barbu Grecioiu
Organizam tabere pentru elevi si cantonamente pentru sportivi.
Puteti sa invatati sa schiati cu ajutorul monitorilor de ski de la scoala de ski ,,double D`` situata in vecinatatea noastra.(Tel. Monitor ski : 0722386116).
VA asteptam LA VIN fiert SI distractie
Deoarece avem restaurant este interzisa servirea mesei in camera,terasa sau salile de restaurant cu produsele clientilor
Nota 9.2/10 Excelent !
22 recenzii
Ion din București (27.12.2016)

Prea bine, prea scurt, prea ca la Rânca!

CONTACT UNITATE
Liviu Barbu Grecioiu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Liviu Barbu Grecioiu
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,