Casa Grysly Ranca, comentarii

Casa Grysly din Ranca

Ranca, str. Bradului, nr. fn  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Casa Grysly Ranca


Total
-
Pentru a ne asigura ca va oferim o medie relevanta si care sa reflecte serviciile actuale, media generala se calculeaza doar daca unitatea are minim 3 recenzii de la turisti cazati in ultimele 14 luni.
Toate recenziile (13)
 
Single Familie cu copii mici (2)
Cuplu tanar Familie cu copii adolescenti (3)
Cuplu matur (2) Grup (6)
Cum poți lăsa o recenzie casei Grysly din Ranca:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Nicolae - Brasov
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.08.2016 )
4
In data de 28.07.2016 am facut rezervare pentru 2 camere duble pentru perioada 13 - 14.08.2016 avand confirmarea ca sunt pastrate.
Vineri 12.08 cand am sunat pentru confirmare mi s-a spus pe un ton ridicat ca nu am facut nici o rezervare. Dupa verificari administratorul si-a dat seama ca aveam rezervare facuta dar a venit cu scuza ca nu el a confirmat ci nepotii s-au jucat la tableta.
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Domnule Nicolae,
Am dori sa ne cerem scuze pentru intamplarea nefericita din aceasta vara. Desi site-ul Turist Info ofera posibilitatea ca dumeavoastra sa faceti rezervari online, este bine intotdeauna fie sa lasati telefonul dumneavoastra pentru a primi confirmare telefonica fie ca dumeavoastra sa contactati telefonic pensiunea la care ati ales sa faceti rezervarea (in momentul rezervarii). Ne asumam intreaga responsabilitate pentru ce s-a intamplat, insa va rugam sa ne intelegeti ca exact asa s-a intamplat si noi am aflat de rezervare doar in momentul in care dumneavoastra ne-ati contactat telefonic, cu o zi inainte de rezervarea propriu- zisa iar noi confirmasem deja unui grup, pentru intreaga pensiune. Tonul `ridicat` era de fapt socul si stress-ul auzirii vestii deoarece o situatie de acest gen este la fel de neplacuta pentru noi ca si pentru dumneavoastra.
Speram sa aveti puterea de a ne ierta si poate ne veti vizita deoarece asa cum v-am promis la telefon cand ne-am auzit, va oferim o camera gratuit, din partea casei; noi va asteptam cu drag.
Va dorim multa sanatate,
Casa Grysly

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Paul Mihai - Bucuresti
( sejur: 05.08.2016 - 06.08.2016 )
8.3
Gazda foarte ospitaliera, bucataria foarte bine echipata

Distanta de la drumul principal e a cam mare
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Domnule Mihai,
Va multumim pentru feed- back si va asteptam si in vacanta de iarna impreuna cu familia sau prietenii!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Ion - Slobozia
( sejur: 08.02.2016 - 13.02.2016 )
9.8
Sejurul la Casa Grysly, a fost placut. Cazarea este buna, gazdele foarte amabile si serviabile, acces la bucataria spatioasa si utiltata, la 10 minute de mers pana la partia de skii.
As revenii cu placere la Casa Grrysly.

In camere trebuiesc facute dulapioare suspendate ptr depozitare si in bai cuierase ptr prosoape si haine.
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Va multumim pentru feed- back si va asteptam cu drag sa reveniti la Casa Grysly!

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Cosmin - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.01.2016 )
3
As fi preferat sa primesc un răspuns de la unitatea de cazare in legătura cu aceasta rezervare.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Adrian - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.01.2015 )
1
Am solicitat o rezervare prin intermediul turistinfo.ro insa nu am primit niciun fel de raspuns.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Este adevarat ca avem tool-ul necesar pentru a raspunde solicitarilor de cazare oferit de Turist Info insa se intampla uneori ca noi sa nu avem acces la internet pentru o perioada de timp din diferite motive si de aceea avem numerele de telefon afisate; in cazul in care faceti rezervare doar prin intermediul internetului, va rugam sa va lasati si numarul de telefon pentru ca noi sa putem confirma rezervarea telefonic si pentru ca dumneavoastra sa aveti siguranta ca noi am reusit sa vedem cererea dumneavoastra si am rezervat camera.
Va cerem scuze pentru faptul ca nu suntem foarte prezenti in mediul online si va rugam sa optati daca este posibil in favoarea convorbirilor telefonice.

Va multumim, cu drag
Casa Grysly

Comentariu util ?
1 vot 0 voturi

Adrian - Craiova
( sejur: 14.02.2014 - 16.02.2014 )
6.3
- nefiind fumatori, faptul ca nu s-a fumat in locul de luat masa, mi s-a parut extraordinar.
- la sosire, dl. Nicu ne-a servit cu niste tuica fiarta, binevenita dupa calatorie si in peisajul de iarna.
- loc de parcare asigurat
- distanta fata de partia principala este relativ mica, singurul inconvenient fiind treptele de la cabana pana la sosea, dar se poate considera incalzirea dinainte de schiat.
- camerele sunt foarte mici, dar e ok!

Gazdele isi fac simtita prezenta intr-un mod nu foarte placut, in sensul ca te simti privit in permanenta, la orice miscare. Simplul fapt ca voiam sa ne spalam noi vasele, parea ca ii deranjeaza, o data chiar spunandu-ne ca se consuma prea multa apa calda si sa le lasam ca le spala dumnealor. Asta facea ca dupa cateva ore, inainte de masa de seara, sa ai o priveliste foarte neplacuta in bucatarie, cu oale de ciorba, tuci de mamaliga si mai stiu eu ce vase pline cu mancare sleita asteptand sa se stranga mai multe pentru a fi spalate. Lipsa apei calde am constatat-o si noi in fiecare dimineata pe la ora 8, cand, dorind sa facem un dus, am facut-o cu `apa ca zapada`.
cu riscul de a deranja, nu pot sa nu observ ca pe tot parcursul sederii, nu am observat sa se dea macar cu matura prin living, sa se duca sacul cu gunoi din imediata apropiere a toaletei de la parter, sau aragazul sa fie curatat.
lipsa unui prajitor de paine din bucatarie s-a simtit dimineata, cand chiar era necesar.
si sa nu uit de pisica familiei, care are acces in bucatarie.
imi doresc sa revin si sa constat ca a fost doar o intamplare, ca ceea ce am observat noi nu se va repeta.
Mai in gluma, mai in serios, care ar fi realitatea?
... In locul de luat masa situat la parterul pensiunii se afla si un televizor cu diagonala 105 cm care sta la dispozitia turistilor (impreuna cu DVD-ul aferent).
vs.
...daca vremea nu este primitoare, aveti la dispozitie un televizor cu diagonala 95 cm cu sistem home cinema, sa urmariti emisiunile si filmele preferate!
Răspunsul unității: ( 20.10.2014 )

Domnule Adrian, va multumim pentru feed back-ul dumneavoastra si vom incerca sa va raspundem punctual:
motivul pentru care suntem prezenti in sala de mese este pentru asigurarea suportului necesar turistilor; deasemenea, anumite persoane doresc sa serveasca mesele la noi si este obligatorie prezenta noastra in bucatarie (care este deschisa) deoarece noi gatim la cererea turistilor. Va reamintesc ca suntem intr-o statiune montana care nu a fost in mod deosebit favorizata de atentia edililor, astfel incat noi asiguram din surse proprii caldura, apa calda si gazul; pe langa faptul ca incercam sa facem tot ce ne sta in putinta pentru ca oaspetii nostri sa se simta bine, oferindu-ne sa spalam vasele, etc pentru ca dumneavoastra sa fructificati timpul la maxim si chiar nu ne asteptam sa primim o recenzie negativa in acest sens, revin cu faptul ca tot ce asiguram o facem din surse proprii si daca spalam in permanenta farfurii la modul la care o facem la oras, ne trezim in situatia ca atunci cand va retrageti la camera sa trebuiasca sa asteptati 30- 40 minute pentru ca apa sa se incalzeasca din nou.
Pentru a nu va coplesi cu problemele cu care ne confruntam toti proprietarii de pensiuni si pentru a mentine pe cat posibil preturi accesibile pentru fiecare familie in parte, ne straduim sa venim in intampinarea dumneavoastra cu diverse oferte sau propuneri cum ar fi aceea ca puteti aduce mancarea de acasa pentru a nu fi nevoiti sa mai cheltuiti cand ajungeti aici, va punem la dispozitie frigiderele existente in pensiune, ne oferim sa va ajutam cu vasele,etc...
Referitor la pisica, aceasta are acces limitat in pensiune, in sensul ca nu ii permitem sa acceseze locurile de interes public din pensiune; faptul ca aceasta a intrat in bucatarie, cand in casa se regasesc un numar mai mic sau mai mare de persoane, inclusiv copii care intra si ies pe usa face ca acest lucru sa se fi intamplat.
Va multumim pentru recenzie,
Echipa Casa Grysly

Comentariu util ?
3 voturi 0 voturi

Valeriu B. - Craiova
( sejur: 15.02.2014 - 16.02.2014 )
9
Personalul foarte amabil, caldura si apa calda OK, bucataria foarte bine utilata, sala pentru luat masa super; aproape de partie, liniste...Merita sa va petreceti cateva zile atat iarna, cat si vara.

Răspunsul unității: ( 20.10.2014 )

Va multumim si va asteptam cu drag sa reveniti!

Comentariu util ?
3 voturi 0 voturi

Daniel A. - Ploiesti
( sejur: 22.07.2013 - 24.07.2013 )
9.5
Zona frumoasa , o adevarata oaza de liniste, gazda primitoare, o sa revenim cu placere

Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Mihaela P. - Drobeta Turnu Severin
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.02.2013 )
1
Nu am primit raspuns vizavi de rezervare
Răspunsul unității: ( 02.11.2013 )

Exista riscul de a nu reusi sa citim in timp util mailul cu rezervarea si de aceea, va rugam sa ne sunati sau sa ne trimiteti mesaj cu datele dumneavoastra de contact si cu siguranta vom lua legatura cu dumneavoastra! Clientii nostri sunt foarte importanti pentru noi si de aceea vrem sa diminuam pe cat posibil sau sa eliminam riscul de a nu vedea rezervarea trimisa pe mail in timp util!
Va multumim tuturor pentru opiniile sincere si sfaturile dumneavoastra!

Comentariu util ?
2 voturi 1 vot

Adrian Sorin - Tandarei
( sejur: 23.07.2012 - 28.07.2012 )
9.3
atmosfera plãcutã, calda
bucãtãria bine dotata
sala de mese spatiosa, curata
patul mare, confortabil

dulap sau rafturi pentru haine
izolarea fonica a camerelor lasã de dorit
Comentariu util ?
4 voturi 1 vot
« Precedenta 1 2 Urmatoarea »
CONTACT
Mariana Vladoianu
0744 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare