search
date_range

Vila Coco din Eforie Nord

Eforie Nord , str. Nicolae Balcescu, nr. 2  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Coco din Eforie Nord


   Cristian S. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 06.07.2016 - 12.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie;
- Zona/strada linistita - departe de trafic intens sau alte surse de zgomot.
- Trambulina pt copii;
- Mini terasa;
- Zona/Strada cu multa verdeata/copaci;
- Descrierea din Oferta de pe situl turinstinfo.ro corespunde in toatalitae cu realiatea-
- Gazda placuta
thumb_down
Aprecieri negative:
Dulapuri/spatiu depozitare insuficient;
- Fara posibilitatea de uscare lucruri intime;
- Fara balcon (balcon la comuni)
- Departe de plaja (personal m-a deranjat cel mai putin acest aspect);
- Departe de mini/hipermarketuri - cel mai apropiat magazin este o statie petrom -- aspect destul de putin deranjant dar, o idee buna ar fi ca proprietarul sa faca pe viitor un minibar cu obiecte esentiale puse la vanzare.(de ex. Apa, bere, fructe)
   Madalina din Turnu Magurele
nota: 9.7
schedule sejur: 18.08.2014 - 25.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, spatioase, gazde primitoare,multa verdeata, copii au avut unde sa se joace. Totul este exact ca pe site. Bucatarie complet utilata. Recomand familiilor cu copii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista nemultumiri.
   Eusebiu R. din Iasi
nota: 9.5
schedule sejur: 28.07.2014 - 02.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Copii au avut unde sa se joace,liniste,curat,aproape unde sa iei masa in liniste,iar plaja in functie de preferinta fiecaruia. Va multumesc
thumb_down
Aprecieri negative:
La masuta din camera ar trebui 2 scaunele mici cit sa intre sub masa,ca dimineata sa servesti cafeaua sau o gustare la masuta, nu sa cobori jos, sau pe pat
   Cornelia G. din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 04.09.2013 - 12.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,admosfera placuta,liniste si ospitalitate.
M-am bucurat ca datele prezentate de dumneavoastra in legatura cu vila Coco au fost corecte.
   Muntianu Emilia M. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2011 - 26.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, paturi confortabile, totul curat, liniste, gazde foarte primitoare.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici una.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Cocos Camelia Florenta
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,