Pensiunea As Eforie Nord - TURIST INFO .ro

Pensiunea As din Eforie Nord

Eforie Nord, str. 23 August, nr. 11  
Despre Pensiunea As
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
Nota 9.8/10
13 recenzii

Este al doilea an cand mergem si suntem foarte multumiti. Proprietarii sunt de nota 10 si ne-am reantalnit cu placere. Este o pensiune linistita departe de zgomotele statiunii. Asteptam urmatorul concediu pentru a reveni.

... citeste mai mult

Pensiunea As se situeaza in centru statiunii, vis-a-vis de hotel Hefaistos, la 8 minute de plaja si 5 minute de gara si baile reci.

Unitatea dispune de parcare ingradita, terasa, foisor, bucatarie de vara pentru minuturi, balansoar si curte.

Pensiunea este una dintre putinele unitati de cazare care detine parcare proprie, ingradita si asigurata pe toata perioada sejurului.

Va ofera cazare in 12 camere duble.


FACILITATI DE CAZARE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
foisor in curtefoisor in curte
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
parcareparcare
terasaterasa
FACILITATI IN CAMERE:
aer conditionataer conditionat
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
frigider in camerafrigider in camera
incalzire centralaincalzire centrala
uscator de paruscator de par
2 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate: 20 locuri in 9 camere

PROCEDURA REZERVARE / RECENZII
  1. Pentru a evita orice neplaceri cu retinerea camerelor, chiar daca ati vorbit cu hotelierul la telefon, completati si formularul solicita cazare. Astfel intelegerea ramane scrisa.
  2. Puteti lasa o recenzie completa pe TURIST INFO la sfarsitul sejurului doar daca solicitarea s-a facut prin formularul solicita cazare si a fost confirmata prin email.
  3. Insistati sa platiti avans si pastrati dovada. Avansul la cazare reprezita o garantie, si a dvs. si a hotelierului, ca celalalt isi respecta promisiunea (numar de camere, numar nopti si perioada). In cazul in care, unul dintre cei doi nu-si respecta promisiunea, avansul il compenseaza pe celalalt. Avansul este nereturnabil daca dvs. nu va tineti promisiunea insa va asigura ca hotelierul va retine camerele. In cazul in care ati platit avans si hotelierul nu v-a retinut camerele, va puteti adresa Politiei, OPC, Ministerului Turismului. Notati pe documentul de plata datele sejurului, numele unitatii si localitatea.
  4. Este foarte posibil ca, pentru aprobarea recenziei dvs, sa va solicitam dovada achitarii avansului.
CONTACT
Murat Lemon
0724 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare De ce să trimiţi solicitarea prin formular