Hotel Laguna Eforie Nord - TURIST INFO .ro

Hotel Laguna din Eforie Nord

Eforie Nord, str. Marii, nr. 8   vezi hartă
Despre Hotel Laguna
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
Nota 9.4/10
36 recenzii

Personal amabil, locatie excelenta, aproape de plaja si principalele zone de interes din statiune. Recomand familiilor cu copii mici.

... citeste mai mult

Hotelul Laguna este situat in Eforie Nord in parcul de linga Lacul Belona, la 150m de plaja Belona si plaja Vraja Marii -distanta reala, ce poate fi parcursa pe jos, in aprox. 3 min ; la 50m de Baile Reci de namol de la lacul Techirghiol;la 300m de baza de tratament Traian, la 300m de centrul statiunii, la 200m de gara.
Locatia excelenta nu este singurul atu ci si spatiile largi:receptie primire turisti de 60mp, camere de 16mp, 18mp, 25mp, in functie de nr de locuri, holuri spatioase si luminoase, casa scarii cu o latime de 4m, care nu este in spirala ci are platforme de odihna si trepte line de urcare, gradina cu flori in fata unitatii, terasa spatioasa de 120mp cu mese, scaune si umbrele, gradina cu gazon si loc de joaca pentru copii, bucatarie separata de corpul cladirii de 30mp. Din dorinta de a creea o atmosfera intima si linistita unitatea nu are bar si nici restaurant. Pentru mai multa transparenta, puteti viziona turul virtual al hotelului accesand: `cazare hoteluri constanta info3d`.

Dotari generale : Cazarea se face in camere de 2, 3 sau 4 locuri, receptie, terasa dotata cu mese, scaune si umbrele la dispozitia exclusiva a turistilor cazati, gradina, curte, bucatarie, loc de joaca pentru copii, apa calda permanent- centrala termica proprie, internet wireless, aer conditionat, parcare locuri limitate.

Dotari camere :pot fi duble(cu pat matrimonial), triple(un pat dublu si un pat de o persoana), sau cu 4 locuri(2 paturi duble). Toate camerele au bai proprii cu dus, Tv+cablu tv, frigider cu congelator, aer conditionat, internet wireless, pardoseli de gresie sau mocheta, balcoane sau terase.

Servicii fara costuri suplimentare :cazarea unui copil sub 12 ani impreuna cu parintii in camera cu 2 locuri, acces la internet, gradina, gratar, bucatarie-in regim self catering, terasa, parcare, informatii turistice, informatii program mijloace de transport in comun, solicitare taxi, solicitare trezire la o anumita ora.
Accesul animalelor de companie de talie mica este permis, cazarea facandu-se doar la parterul unitatii.

Pentru rezervare este necesara achitarea contravalorii primei nopti de cazare intr-un cont pe care il punem la dispozitie dupa confirmarea rezervarii. Anularea rezervarii trebuie anuntata cu minimum 7 zile inainte de data inceperii sejurului, avansul fiind restituit la maximum 3 zile de la data instiintarii


FACILITATI DE CAZARE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
gratar/barbequegratar/barbeque
internet wirelessinternet wireless
livingliving
loc amenajat de joacaloc amenajat de joaca
parcareparcare
se accepta animalese accepta animale
seif la receptieseif la receptie
terasaterasa
tichete de vacantatichete de vacanta
TV in livingTV in living
FACILITATI IN CAMERE:
aer conditionataer conditionat
baie in camerabaie in camera
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
frigider in camerafrigider in camera
internet in camerainternet in camera
1 vot 2 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate: 76 locuri in 30 camere

Tarife valabile in perioada

fa o rezervare online

* Toate preturile sunt valabile pentru o singura noapte de cazare si sunt finale
0 voturi 0 voturi
Preţurile afişate sunt cele comunicate la telefon?
PROCEDURA REZERVARE / RECENZII
  1. Pentru a evita orice neplaceri cu retinerea camerelor, chiar daca ati vorbit cu hotelierul la telefon, completati si formularul solicita cazare. Astfel intelegerea ramane scrisa,
  2. Puteti lasa o recenzie completa pe TURIST INFO la sfarsitul sejurului doar daca solicitarea s-a facut prin formularul solicita cazare si rezervarea a fost acceptata de catre hotelier,
  3. Insistati sa platiti avans si pastrati dovada. Avansul la cazare reprezita o garantie, si a dvs. si a hotelierului, ca celalalt isi respecta promisiunea (numar de camere, numar nopti si perioada). In cazul in care, unul dintre cei doi nu-si respecta promisiunea, avansul il compenseaza pe celalalt. Avansul este nereturnabil daca dvs. nu va tineti promisiunea insa va asigura ca hotelierul va retine camerele. In cazul in care ati platit avans si hotelierul nu v-a retinut camerele, va puteti adresa Politiei, OPC, Ministerului Turismului. Notati pe documentul de plata datele sejurului, numele unitatii si localitatea,
  4. Este foarte posibil ca, pentru aprobarea recenziei dvs, sa va solicitam dovada achitarii avansului.


CONTACT
Dersamet Neida
0724 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare De ce să trimiţi solicitarea prin formular

 

Craciun | Revelion | PasteTurist Info © 2014 Romania Confidentialitate | Termeni | Contact | Cont de Administrare



SimoB