search
date_range

Casa Ceara din Costinesti

Costinesti , str. Tineretului, nr. 132  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Ceara din Costinesti


   Filip din Deva
nota: 7.2
schedule sejur: 19.08.2016 - 25.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este linistita ,conditiile sunt bune .
thumb_down
Aprecieri negative:
Ce nu mi.a plăcut ca am fost mutati la mansarda unde nu aveam aer conditionat si efectiv ne sufocam de cald... Ii relativ departe de cluburi, de suveniruri, de zona unde se petrece actiunea.Iar ce nu ne.a plăcut ca la final ne.a cerut bani sa ne lasam câteva orele bagajele in curte...
   Claudia din Rm.valcea
nota: 9.5
schedule sejur: 06.07.2014 - 12.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, ne-a asteptat la gara chiar daca distanta este mica,aproape de mare si de supermarket.
   Mihaela U. din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 10.07.2013 - 19.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este foarte dragut, am gasit curatenie, este foarte bine pozitionata: aproape de mare, aproape de gara, aproape de supermarket
   Andreea din Timisoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.08.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Ni s-a spus ca vom fi sunati pentru a fi informati daca sunt locuri disponibile, insa acest lucru nu s-a intamplat. In opinia mea nu sunt oameni seriosi, iar eu personal nu as mai apela niciodata la aceasta pensiune.
   A. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 16.07.2010 - 21.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Doamna de la vila f. De treaba, ne-a asteptat la gara Costinesti si sotul ei ne-a dus bagajele cu masina (chiar daca nu era mare distanta de mers pe jos).
- televizor in camera
- baie in camera
- frigider in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
In 5 zile nu a venit deloc nimeni sa schimbe asternuturile, sa puna punga la gunoi, sa puna prosoape, sapun s. A asa cum intalnesti la hoteluri, insa la pretul per camera de 3 persoane (2 paturi) nu prea poti sa ai astfel de pretentii.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Ceara Elena
    vezi numărul de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,