Vila Aspasia din Constanta

Constanta, str. Rachitasi, nr. 29  
Nota 9.97 / 18 recenzii 10 - Excepțional !
Andreea din Bucuresti

Localizarea foarte aproape de plaja si de Delfinariu, curatenia, camere spatioase.

​Capacitate: 18 adulți și 6 copii în 9 spații de cazare
Vila Aspasia din Constanta este situata pe o strada linistita in zona Delfinariu/Faleza Nord, la 100 de m de plaja si la 1 km de intrarea in statiunea Mamaia si Satul de Vacanta.

Puncte de interes: City Park mall-1,5 km; Vivo ( ex Maritimo) shopping center-3km; Piata Ovidiu-3,5 km; Aqua Magic - 2 km; Ceronav - 1 km.

Pe o raza de 500 m gasim piata, supermarket, baruri si restaurante.

Toate cele 9 camere au baie proprie, aer conditionat, tv led, wi-fi, frigider .

La parterul vilei dispunem de o bucatarie comuna complet utilata.

In curtea vilei puteti servi in liniste cafeaua de dimineata pe o terasa amenajata.

Nu se accepta animale de companie .

Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic : 0724 753 915- Mihaela / 0723 540 788 - Adrian
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Adrian
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.