search
date_range

Hotel Ana din Constanta

Constanta , str. Limanului, nr. 1b  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Ana din Constanta


   Liviu din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 29.07.2015 - 03.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare in zona linistita, aproape de Mamaia si City Mall.
Parcare proprie supravegheata.
Personal amabil si discret pentru a nu deranja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Curatenia in baie mai poate fi imbunatatita.
Camera tripla cam inghesuita te lovesti la picioare de coltul patului.
Personalul a uitat pretul convenit pentru care s-a platit avansul.
   Liviu Marius S. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 22.07.2015 - 24.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, hotelul este curat, camere spatioase.
   Mihai din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 05.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este buna, aproape de parc si de City Mall.
Conditii bune, ne-am simtit foarte bine.
   Florin din Bacau
nota: 9.5
schedule sejur: 08.08.2014 - 10.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte curat, camerele sunt super ok si au tot ce-ti trebuie (inclusiv feon si aer conditionat), personalul este super ok, raportul pret/calitate excelent (ma voi caza si pe viitor aici tinand cont de preturile si confortul hotelurilor din Mamaia). Recomand !
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta fata de plaja din Mamaia este de aprox 4 km. Parcarea este foarte mica , dar se poate parca pe strada. Pe balcon ar putea pune un scaun sau doua
   Alina M. din Piatra Neamt
nota: 9.7
schedule sejur: 11.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte prietenos cazarea este conforma cu ce era prezentat si pe internet camerele suficient de spatioase si toate sunt noi .O sa revenim cu placere de fiecare data. am uitat este amplasat si intr-O zona foarte linistita si aproape de mamaia.
   Ramona din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 26.07.2013 - 28.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel nou. Totul este curat, aranjat cu bun gust, este un hotel de familie. Desi nu este in Mamaia, distanta este relativ mica, cu masina in jur 10-15 min.
Il recomand cu toata inima!
   Doru din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.06.2013 - 30.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel nou deschis, deosebit de curat, proprietari prietenosi si dornici sa ajute clientii. Vom reveni cu placere si cu alte ocazii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Semnal slab la internet in camera, dar imediat ce am anuntat patronii au sunat la firma de internet pentru a remedia problema.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Barzecu chirana
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,