Pensiunea Ozon Turist Ciumani - TURIST INFO .ro

Pensiunea Ozon Turist din Ciumani

Ciumani, str. S, nr. f.n.  
Despre Pensiunea Ozon Turist
Mai multe imagini
picpicpicpicpicpicpicpic
16 recenzii

Mancare, personal, ospitalitate

... citeste mai mult

Pensiunea Ozon Turist se aflã în inima munțiilor Gheorgheni, la 9 km de la centrul comunei Ciumani. Este o pensiune nouã care vã oferã cazare și liniștea necesarã pentru relaxare, pentru petrecerea unei vacanțe sau a unui week-end.

Ozon Turist așteaptã clienții cu 4 case amenajate cu tot confortul asigurat.

În case se aflã la parter bucãtãrie complet mobilatã și utilatã, sufragerie și baie, în mansarde camere de dormit și baie.

În jurul caselor pe un teren mai mult de 2 hectare sunt amenajate locuri de parcare, terenuri de joc, lacuri cu pești, piscinã acoperitã, teren de fotbal și grãtar.

În pensiune se pot caza 40 de persoane, câte 10 persoane in fiecare casa.

Serviciile pensiuni:
- piscinã acoperitã
- sauna
- teren de fotbal cu gazon sintetic
- leagãn, foișori
- internet
- Tv cablu
- teren de joacã
Serviciile de sus sunt incluse în tariful de cazare.


FACILITĂȚI UNITATE:
acces la bucatarieacces la bucatarie
faxfax
frigider in unitatefrigider in unitate
gradina/curtegradina/curte
gratar/barbequegratar/barbeque
internet prin cabluinternet prin cablu
internet wirelessinternet wireless
jacuzzijacuzzi
loc amenajat de joacaloc amenajat de joaca
parcareparcare
piscină propriepiscină proprie
râu în curterâu în curte
sala de mesesala de mese
saunasauna
terasaterasa
teren de sportteren de sport
TV in livingTV in living
FACILITĂȚI CAMERE:
baie in camerabaie in camera
baie pe holbaie pe hol
camera cu TVcamera cu TV
camere cu balconcamere cu balcon
frigider in camerafrigider in camera
incalzire centralaincalzire centrala
0 voturi 0 voturi
Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea?
Capacitate totală: 24 adulți în 4 spații de cazare.

Oferta Revelion 2017

Unitate indisponibilă în această perioadă !
PROCEDURA DE REZERVARE
  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

CONTACT
Fazakas Ildiko L-v intre orele 9-17
0745 *** ***
vezi numerele de telefon
Solicită cazare