search
date_range

Pensiunea Floarea Soarelui din Cheia 3 grade grade grade

Cheia , str. Dn1a Cheia, nr. 25  
​Capacitate: 26 adulți în 10 spații de cazare.
Pensiunea Restaurant Floarea Soarelui clasificata cu 3 margarete este dispusa pe 2 nivele si pune la dispozitia turistilor:
- 6 camere duble
- 2 camere triple
- 1 camera cu 4 locuri (ex. Familie cu doi copii)
- 1 apartament de 4-5 persoane
- o terasa exterioara
- parcare
- restaurant
Camerele sunt echipate cu bai proprii, paturi matrimoniale sau separate, televizor, telefon, radio, feon, internet si partial balcon. Restaurantul pensiunii are o capacitate de minim 50 persoane intr-un spatiu generos (cca. 100m) in mijlocul caruia semineul functional te imbie la relaxare. Bucataria restaurantului este echipata dupa cele mai exigente norme europene unde personal calificat gateste retete romanesti, a la carte dar si la cerere. Pentru siguranta dumneavoastra si intru-cat exista restaurant, consumul produselor aduse din afara unitatii nu este permisa.
Se pot organiza petreceri private, mese festive, nunti si botezuri dar si Team Building-uri spatiul modificandu-se usor in sala de conferinta.

Va asteptam!
Nota 8.7/10 Foarte bine
72 recenzii
Mirela din Galati (09.03.2017)

Personal amabil, curatenie, priveliste frumoasa, liniste

CONTACT UNITATE
Mihai Trosca, Valeriu Iuga
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,