search
date_range

Pensiunea Claudiu din Caransebes

Caransebes , str. Tarinei, nr. 1a  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Claudiu din Caransebes


   Claudiu din Caransebes
nota: 10
schedule sejur: 03.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari mic dejun consistent.
   Viorel V. din Campina
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2014 - 14.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, comunicativ
camere mari si frumos aranjate,
parcare in curte inchisa, frigider pe hol
pensiune foarte curata si amenajata cu bun gust
pretul foarte bun tinand cont de conditiile asigurate
foarte aproape de centrul orasului la nici cinci minute de mers pe jos pana la Parcul cu arini (Dragalina)
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri
va mai asteptam pe la noi
administratia.
   Margareta din Lugoj
nota: 7.5
schedule sejur: 15.11.2013 - 16.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune curata, frumoasa, pozitionata foarte bine iar personalul este amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa asigure cateva camere pentru fumatori.
Răspunsul unității:
Nu putem sa tinem cont de indicatiile Dv.intrucat camera trebuie folosita si ptr. Nefumatori.
La noi sunt posibilitati de fumat,pe hol sau terasa,facilitati de care Dv.ati beneficiat.
pericolul fumatului IN camera,este DE A adormi CU tigrea aprinsa IN PAT:consecintele.........!
daca mai treceti pe la noi o sa facem o exceptie!
administratia
   Stefan C. din Drobeta Turnu Severin
nota: 9
schedule sejur: 17.05.2012 - 19.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Administratorul unitatii este o persoana agreabila, atmosfera a fost placuta.
phone_in_talk
  • CONTACT UNITATE
    Claudiu
    vezi numerele de telefon

    După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,