search
date_range

Hotel Ami din Baile Felix 3 grade grade grade

Baile Felix , str. Primaverii, nr. 18E  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Ami din Baile Felix


   Loredana din Ploiesti
nota: 6.8
schedule sejur: 14.08.2016 - 16.08.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Cand am ajuns la hotel ni s-a spus ca pretul a crescu cu 15 lei pe camera cu toate ca am avut confirmarea pretului la rezervare prin sms si ne-au dat o camera la etajul patru (liftul este pana la trei) fara balcon (era defapt mansarda).
Răspunsul unității:
Da s a modificat micul dejun la solicitarilor clientilor nostri ,in sistem bufet suedez ! Tinem cont de toate doleantele turistilor nostrii si incercam sa fim tot mai buni! Asadar am marit pretul cu 7,5 lei /pers ceea ce ni se pare de bun simt .
Va multumim! Conducerea
   Gabriela B. din Satu Mare
nota: 9.5
schedule sejur: 12.02.2016 - 14.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Localizarea,confortul,curatenia,aspectul placut chiar si pe hol cu tablouri frumoase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Muzica populara din local,s-ar putea alterna cu muzica mai moderna
Răspunsul unității:
Buna ziua ,multumim mult pt semnaltemnte,vom tine cont de sugestiile dvs ! Va mai asteptam cu drag la noi!
   Gabriel din Caracal
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2015 - 03.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile hotelului sunt ireproșabile și arata cum se poate face turism excelent și în Romania;
- amplasarea la 200 de m de ștrand;
- meniul de revelion de nota 10;
- meniul pe perioada sejurului a fost diversificat si bine pregătit;
- locul unde revii cu plăcere de fiecare data, eu sigur voi revenii si in vara precum si la revelionul 2017.
   Vasile P. din Mioveni
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 27.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este un hotel curat si frumos iar formatia care a cantat in fiecarea seara a fost minunata . Personalul hotelului a fost foarte amabil si fata patronului a dansat foarte frumos pe muzica cantata de aceasta formatie;
   Calin - Sorin S. din Reghin
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 17.09.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am facut o rezervare pentru doua camere cu balcon , si am primit 2 camere fara balcon . Rezervarea a fost facuta atat telefonic , ( am vorbit cu d-na Ana Maria ) cat si prin intermediul acestui sait , unde am completat o cerere .
Cand am vazut ce camere ne-au rezervat am renuntat la camere . Este neplacut , sa rezervi inainte cu doua saptamani si cand ajungi acolo sa vezi ca ti s-a rezervat altceva .
Răspunsul unității:
Buna ziua , ne pare rau ca nu vi-am putut oferi camerele dorite , cu balcon .Facem tot posibiliul sa multumim fiecare client .
   Mihaela din Otelu Rosu
nota: 9.3
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel ok, cu personal amabil, mancare buna si portii mari, le multumim pentru ospitalitate si il vom recomanda cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Conexiunea la internet slaba
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va asteptam din nou :)
   Simona A. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.08.2013 - 21.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare in hotel sunt excelente, curatenia este impecabila, ambientul si decoratiunile
te duc cu gandul la un hotel din Austria.
De asemenea, mancarea, modul de preparare si prezentare sunt de cea mai buna calitate.
Ca sa nu mai vorbim de accentul lor care face parca `limba romana dulce`. In concluzie a fost super.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am avut probleme la cazare- chiar daca am facut rezervare ptr camera cu balcon, acolo am primit ptr. 2 zile una fara balcon. Apoi ne-am mutat in alta camera si a fost foarte bine.Probabil asta se intampla si din cauza clientilor care nu dau curs rezervarii facute. Dar nu era si cazul meu.
In prezentare turistii se mentioneaza ca aqua-land este aproape si costa 25 lei adult si 15 lei copil. Fals. Este aproape strandul cu apa termala , iar aqua-land este mult mai departe si costa 45 lei.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Am prezentat mai sus.
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Va multumim foarte mult pentru timpul acordat de a posta parerea d-voastra !
Asadar la capitolul nemultumiri va putem preciza faptul ca ati primit o camera fara balcon pt 2 zile , deoarece neprevazut cei care trebuiau sa elibereze camera cu balcon ceruta de d-voastra au prelungit sejurul si din dorinta de a multumim pe toata lumea am facut aceasta modificare.Ne cerem din nou scuze pt incident , dar sper ca a fost totul oki , dealtfel ati si spus ca a fost super .
Vizavi de pozitia Hotelului Ami , mentionam ca este ultra centrala in statiune , la cca aprox.200 metri fata de strandul appllo , atentie ! nu de aqua land care este la iesirea din statiune !
   Ion T. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 27.06.2013 - 05.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii manifesta amabilitate, seriozitate si preocupare pentru satisfacerea dorintelor clientului.
Serviciile sunt exceptionale.
Pretul camerelor, comparat cu cel al altor hoteluri de trei stele, este foarte accesibil oricarui client.
Curatenia domina intrg hotelul si,in mod deosebit, restaurantul.
Pozitia hotelului este centrla, la distante aproximativ egale, fata de toate obiectivele si punctele de interes ale statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul camerelor, in mare, este satisfecator insa lumina in bai lasa de dorit si minibarul este gol.
Odata cu eliminarea acestor mici neajunsuri,as mai sugestiona patronului hotelului doua lucruri, si anume:
1.Cu posibilitatea cresterii pretului meniului si al cazarii, cu cca 20%, sa introduca sistemul suiedez in servirea micului dejun;
2.Sa delimiteze, in totalitate, parcarea pentru proprii clienti, prin dispozitive care sa faca imposibila parcarea altor masini, fara deblocarea lor, automata, de la receptia hotelului;
Răspunsul unității:
Buna ziua , in primul dorim sa va multumim pt aspectele pozitive mentionate de d-voastra
in al doilea rand dorim sa precizam faptul ca se face o mare confunzie vizavi de minibar si anume :
Camerele noastre nu dispun de minibar , ci de frigider !
si nu in ultim rand vom depunem toate eforturile in rezolvarea tuturor problemelor semnalate :)
   Georgiana din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.06.2013 - 25.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul extrem de prietenos, ne-au cucerit din prima clipa, sunt minunati !
- am primit recomandari de la meniu, stranduri cat si pentru tratament
- au oferit bilete cu 50% reducere la strandul Felix-Apollo cat si la Aqua President.
Mancare bine gatita, portii mari.
Internet in camera, aer conditionat - ambele au functionat fara niciun fel de probleme.
   Constantin din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 17.04.2012 - 22.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1. personalul unitatii: atent si amabil, servire prompta la masa si, mai ales, nu te deranja nimeni diminiata cu ciocanituri la usa, ca la mare, pe motiv ca trebuie sa ia gunoiul. Exista un carton care se agata la usa in functie de dorinta omului:"liber pt. curatenie" sau "nu deranjati".
2. servicii: internet in camera si multe televizoare la restaurant care mi-au tinut copiii cuminti, pe scaune, uitandu-se la desene. Restaurantul este frumos aranjat, intins pe o suprafata destul de mare, fara inghesuiala, cu doua acvarii mari unde poti admira pesti colorati. Mai erau acolo si niste plante naturale pe margine, destul de mari care se incadrau bine in peisaj.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri exista si ele, dar sunt nesemnificative:
- camera unde am fost cazati nu avea balcon,dar avea vedere la un mare dos al unei alte cladiri, pur si simplu un imens perete;
- parcarea este putin mai departe de intrarea in hotel, undeva la strada sau bulevard. Trebuia sa parcurgi un traseu cu valizele in mana printre vanzatori ambulanti de fructe si tuica de Bihor si alte magazine.
Răspunsul unității:
Va multumim pt aprecieri, iar in ceea cve priveste parcarea da , intradevar nu este chiar langa hotel , ne-am fi dorim si noi sa reusim sa fie totul perfect , dar stiti cum e ...,iar data viitoare daca ne mai calcati pragul vom face tot posibilul sa primiti o camera cu balcon!Sanatate multa!
   Dorel S. din Cluj_napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 14.04.2012 - 17.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul extrem de serviabil si atent.
Mancare bine gatita.
Atmosfera din hotel foarte placuta.
Răspunsul unității:
Multumim D Simon pentru recomandarile care le-ati dat mai departe la adresa hotelului nostru , va asteptam cu mare drag sa reveniti !!!
   Gilda N. din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 26.08.2011 - 28.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oferta speciala foarte atractiva.
Parcare supravegheata video.
Mancare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Praful de pe mobilier ar fi trebuit sters.
Răspunsul unității:
Va multumim foarte mult pentru aprecieri si Da , vom atrage atentia mai des cameristelor sa fie foarte atente .
   Aurelian A. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2011 - 10.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In pretul camerei au fost incluse:
- micul dejun,
- jumatate din pretul biletelor la strandul Felix-apolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tratatia a fost impecabila si nu gasesc niciun minus referitor la acest hotel.
Răspunsul unității:
Ne bucuram sa vedem astfel de aprecieri si va mai asteptam la hotelul nostru .
Cand veti face rezervare va rugam sa specificati ca ati mai fost cazat la noi.Veti beneficia de un pret special !
   Horst-mathias S. din Hirschaid
nota: 9.5
schedule sejur: 08.08.2011 - 12.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati 4 nopti si a fost totul ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
La micul dejun as recomanda bufet suedez.
Răspunsul unității:
DA, ne gandim in acest sens.Va multumim pentru sugestie!
phone_in_talk

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,