Pensiunea Roxana 2 Mai, comentarii

Pensiunea Roxana din 2 Mai

2 Mai, str. Vasile Alecsandri  
Părerile turiștilor

Recenziile turiștior la Pensiunea Roxana 2 Mai


Total
9.3
Personal
9.4
Servicii
9
Curatenie
9.1
Confort
9.6
Pret / Calitate
9.4
Localizare
9.1
Toate recenziile (61)
 
Single (3) Familie cu copii mici (46)
Cuplu tanar (1) Familie cu copii adolescenti (6)
Cuplu matur (1) Grup (4)
Cum poți lăsa o recenzie pensiunii Roxana din 2 Mai:

  1. Rezervă sejurul tău prin formularul SOLICITA CAZARE,
  2. Daca hotelierul răspunde afirmativ solicitării tale (rezervare acceptată), vei primi formularul de recenzie pe email, la o zi după sejur,
  3. Fă poze! TURIST INFO permite postarea nemulțumirilor în recenzii doar cu transmiterea dovezii sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site).
Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.

Dacă rezervarea s-a făcut telefonic, vă invităm să comentați serviciile unității de cazare în pagina Comentarii Facebook

Georgiana Andreea S. - Targu Jiu
( sejur: 29.08.2016 - 05.09.2016 )
7.3
Bucataria este intr-adevar utilata complet, avand la dispozitie cam tot ce ai putea avea nevoie pentru a te simti ca acasa. Curatenia in camere este corespunzatoare, insa in 4 zile de vacanta nu a venit nmeni sa ne intrebe daca avem nevoie sa ni se schimbe asternuturile sau sa ne aspire/ mature sau orice altceva ce tine de domeniul curateniei.
Spatiul exterior, curtea este amenajata dragut, sunt foisoare unde se poate sta la masa, la o sueta, la un pahar de ceva,etc.
Este destul de aproape de plaja, aprox. 15 min de mers pe jos.

Cel mai mare minus este lipsa de implicare a proprietarilor si lipsa acuta de omenie in ceea ce ii priveste. M-as fiasteptat sa avem de-a face cu oamenii de lume (fiind si umblati si traiti pe afara), insa am plecat cu un gust amar din cauza modului superior de a trata si a aborda clientii, nu ne-au intrebat nicio clipa daca ne-am simtit bine, daca a fost ok, daca avem nevoie de ceva, niciun fel de feedback (inca o data ne-au demonstrat cat sunt de plini de ei si fara caracter in momentul in care nu au stiu decat sa ceara banii la finalul concediului, atentie! In conditiile in care i-am rugat inca de la inceput, la sosire, sa platim contravaloarea intregului sejur, revenind ulterior cu oferta. Raspunsul era ceva de genul: "lasati ca ni dati dvs.!" Sa ne trezim apoi ca ni s-a scurtat concediul cu o zi pentru ca dupa cum au sustinut ei oferta pe care ne-o comunicasera telefonic (pentru extrasezon se platea o noapte in minus din sejur) se aplica doar la sejur de 6 nopti pentru care se plateau doar 5. Desigur ca numarul de nopti nu a fost specificat in convorbirea telefonica, in momentul in care am mentionat perioada sejurului am fost asigurata ca beneficiem de aceeasi oferta si vom plati o cu o noapte in minus din cate vom sta. Si mai de ras este faptul ca noua ne-a luat banii sotia domnului care stabilise oferta si a zis ca este ok in momentul in care i-am pus banii in mana pentru ca dupa vreo cateva ore sa fim instiintati ca nu asa ne-a fost vorba si ca fie platim cea de-a cincea noapte si o stam si pe-a sasea, fie placam. Repet, asta ni s-a spus abia in a patra seara de sejur. Bineinteles ca urmatoarea zi de dimineata am si plecat.
Răspunsul unității: ( 21.09.2016 )

Buna Andreea, interesant comentariul tau.... De ce nu ai inceput cu inceputul, ai facut rezervare online pentru oferta afisata care era clara...6 nopti la pret de 5. Am discutat si a ramas rezervarea valabila. Dupa care m-ati sunat si ati spus ca vreti sa stati doar 4 nopti...!!! Adica tu te-ai gandit ca ai putea plati 3 nopti si sa stati 4 ....asa ai banuit tu ca este normal.....din pacate nu se face turism asa.....Asta cred ca a clarificat totul. Referitor la atitudinea noastra....credem ca suntem cat se poate de prietenosi cu toata lumea, precum si cu voi am discutat diverse lucruri in bucatarie in timp ce pregateam mancarea. Noi nu stam pe capul turistilor sa ii intrebam de vorba....nu stam cu ochii pe ei ........
Curatenie s-a facut in camere...dar nu schimbam lenjeria la 3 zile, asta face parte din regula casei...noi schimbam lenjeria la 4 nopti la un sejur de 7 nopti
Eu sunt sigur ca nu v-a deranjat atitudinea noastra , v-a deranjat faptul ca nu ati stat o noapte in plus, gratis asa cum va facuse-ti planul...din pacate.
Data viitoare unde veti merge sa dati buna ziua la plecare si sa nu mai fugiti asa pe usa din dos...Pot spune ca imi pare rau ca v-am avut de turisti

Comentariu util ?
1 vot 1 vot

Razvan - Bucuresti
( sejur: 27.08.2016 - 31.08.2016 )
9.3
Camera, curatenie, facilitati/ accesorii (terasa, masa + bancute, loc de joaca, bucatarie etc)

Baia (se scurgea apa pe sub cabina de dus, scurgerea nu face fata, motiv pt care am cerut mop)
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Multumim Razvan de aprecieri. La apartament unde s-a intamplat, a fost din cauza depunerilor de nisip. S-a rezolvat....

Valentin

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Emanoela - Bacau
( sejur: 24.08.2016 - 28.08.2016 )
10
O pensiune foarte frumoasa, curata ,cu o gazda primitoare ,liniste .Mergeti cu incredere.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Dragos U. - Bucuresti
( sejur: 22.08.2016 - 27.08.2016 )
10
Liniște, curățenie, bucatarie utilata complet, gazde amabile si sociabile

Răspunsul unității: ( 21.09.2016 )

Multumim de aprecieri Dragos, nu stiu cat de sociabil sunt daca te uiti la comentariul de mai jos :))) dar cred ca am gasit multe puncte comune de discutat. A fost o placere sa va cunoastem, va mai asteptam pe la noi oricand aveti placere.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Carina - Bucuresti
( sejur: 17.08.2016 - 22.08.2016 )
9.2
Prezentarea de pe site este conforma cu realitatea.

Schimbarea filtrului de cafea, semnalizarea pensiunii cu un indicator.
Răspunsul unității: ( 19.09.2016 )

Buna Carina, Da , noi nu permitem sa spunem una si sa oferim alta. Important este ca lumea sa aleaga sa vina la noi si sa se bucure de ceea ce se asteapta sa gaseasca.
Filtrul de cafea, perfect, la anul va fi unul nou, promit...., iar semnalizarea pensiunii, deja am facut un banner nou care va fi afisat undeva la vedere
Va multumim,Valentin

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Teodora - Bucuresti
( sejur: 11.08.2016 - 21.08.2016 )
10
Organizarea spatiilor pentru odihna, relaxare si gospodarire.

Informarea turistilor despre ora de liniste clasica, 14-17, pentru a evita joaca copiilor mai neastamparati in aceasta perioada si delimitarea spatiului de joaca, am avut niste copii care se jucau in bucatarie si deranjau pe acolo, dar, sigur asta depinde mult si de parintii prea permisivi.
Comentariu util ?
2 voturi 0 voturi

Sandra C. - Bucuresti
( sejur: 11.08.2016 - 21.08.2016 )
10
O pensiune foarte frumoasa. Totul e foarte bine gandit, de la camere, foisoare, loc de joaca si pana la bucataria folosita de insisi proprietarii. E curat, civilizat, un loc pentru o vacanta relaxanta, extrem de potrivit pentru o familie cu copii. E primul loc din 2 Mai in care ne-am simtit bine cu adevarat. Cu siguranta vom reveni.

De asemenea, proprietarii au fost foarte comunicativi, s-au mulat dupa nevoi/mutare rezervari, prelungire pentru o noapte. In cazul in care a fost o problema, s-a rezolvat repede si s-au dovedit a fi deschisi catre sugestii.

Internetul a fost problematic, dar cineva care are cu adevarat nevoie (ca mine) are plan B ca . Poate fi imbunatatit, dar nu e un criteriu deosebit de important pentru mine.
Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Stefan Sebastian - București
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2016 )
8
Bucătărie comuna îngrijită, toalete curate, paturi comode.

Spațiul verde destul de limitat. Vedere restrânsă spre mare.
Răspunsul unității: ( 17.08.2016 )

Buna Sebastian. Comentariul tau este putin confuz. Nu ai fost cazat la noi, ( eu nu te-am gasit in rezervarile noastre) dar spui ca paturile sunt comode.... Noi nu avem vedere spre mare, fiin locati de cealalta parte a drumului national, iar spatiul verde la noi in curte este cam de 600mp din 1000mp in total.... Avand 35 de pomi fructiferi in curte !!!! Cred ca ai stat in alta parte.....

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Andreia - Bucuresti
( turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 05.08.2016 )
4
S-a dovedit ca o rezervare si plata in avans, care ar trebui sa constituie garantie pentru turist ca va primi ce a rezervat, nu valoreaza nimic pentru proprietarii pensiunii!! Ni s-a spus cu 15 min inainte de a ajunge in 2 Mai, cand am sunat noi, ca nu avem camere! Ca sa venim sa ne luam banii de garantie, ca le pare rau dar a fost o incurcatura! Incurcatura facuta de sot, fara stirea sotiei, ca doar nu am vorbit cu ea, am vorbit cu el! Nu are ce sa ne faca, ne cauta in alta parte, si ne a gasit la prici, fara conditiile pe care pretind ca le ofera... Am cerut sa ne gaseasca cu aceleasi conditii si sa ne plateasca diferenta, daca pretul este diferit, dar a spus ca nu are de ce face asta, ne da doar banii inapoi. Ne a gasit o camera cu aer conditionat, si asta a fost! Mai departe a fost treaba noastra!
Asta dupa ce am facut 5 ore pe drum, am mai cautat 2 ore in 2 Mai 2 camere si a fost imposibil sa gasim, noi fiind 2 femei cu 2 copii, dintre care unul cu handicap locomotor de grad 1! Dar ce conteaza, copiii au stat in masina 2 ore in timp ce noi am umblat de nebune pe strazi in 35 de grade!
In concluzie, nu rezervati la aceasta pensiune, e probabil sa nu aveti camera!
A, si aceste gazde bune ne datoreaza 240 lei plus un car de nervi pe care li-l oferim inapoi!
Lipsa totala seriozitate!
Răspunsul unității: ( 11.08.2016 )

Andreia, am discut destul de mult pe aceasta tema, deci nu am sa mai dezvolt subiectul Parerea ta este parerea ta, si nu vreau sa comentez.
Mi-am asumat greseala, este a mea, mi-am cerut mii de scuze pentru asta, am platit inapoi banii de avans, cei 16 ron costul tranzactiei bancare, si v-am gasit 2 camere cu aer conditionat la pensiunea Dinamo. Am facut tot ceea ce a fost omeneste.V-am oferit temporar camera pentru cateva ore, ati refuzat. Am gresit, oricine e supus greselii, se pare ca tu nu intelegi asta, sau nu ai vrut....
Lipsa totala de seriozitate??? A fost o greseala /neintelegere si atat...imi pare rau

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi

Camelia - Cluj Napoca
( sejur: 26.07.2016 - 03.08.2016 )
9.2
Pensiunea este frumoasa, bine gandita pentru confortul turistilor. Mi-a placut faptul ca are spatiu verde de jur-imprejur, nu doar o curte, ceea ce iti oferta intimitate. Noi am stat intr-un apartament. Este spatios, amenajat cu atentie la detalii, curat. Apartamentele au terase, restul camerelor foisoare, cam 2 camere/foisor. Locul de joaca e amplasat printre pomi, ceea ce e super ok, mai este un pic de umbra in timpul zilei acolo. Proprietarii draguti, atenti, chiar si doamna Marcela mi s-a parut draguta.
Per ansamblu, a fost un sejur reusit.

A fost o incurcatura la rezervari, in 1 august ni s-a comunicat ca check-out-ul se face la ora 11, in conditiile in care rezervarea mea era pana in 3. Norocul nostru a fost ca am facut rezervarea prin turistinfo, daca o faceam telefonic ca in alti ani (la alte pensiuni), ne trezeam ca trebuie sa ne scurtam sejurul cu 2 zile sau sa cautam alta gazda. Inteleg ca se pot face greseli, dar in prima faza am avut mari emotii, s-a pus problema ca ni se dau banii inapoi pe cele 2 nopti, ca vine altcineva.
Răspunsul unității: ( 11.08.2016 )

Buna Camelia, ma bucur ca v-a placut si se vede asta dupa cum ai descris apartamentul si curtea. Multumesc, eu sunt de obicei atent la detalii, cateodata e posibil sa mai scap cate ceva....
referitor la rezervare....da... A fost o incurcatura care nu v-a afectat pe voi in niciun fel. Din pacate a fost o mica neintelegere /incurcatura cu cei care veneau dupa voi.
Oricum, multumesc ca ati ales sa stati la noi si cred ca ati avut un sejur placut. Va mai astemptam.

Comentariu util ?
0 voturi 0 voturi
« Precedenta 1 2 3 4 5 6 7 Urmatoarea »
CONTACT
Valentin, Roxana
0318 *** ***
vezi numărul de telefon
Solicită cazare