search
date_range

Pensiunea Casa Margo din 2 Mai 3 grade grade grade

2 Mai , str. Mihail Kogalniceanu , nr. 501  
​Capacitate: 30 adulți în 14 spații de cazare.
NOU acceptam tichete DE vacanta! Se poate achita CU cardul .

Pensiunea Casa Margo va ofera cazare in 2 Mai la numai 200 metri de plaja. Pensiunea dispune de 14 camere dotate cu baie, tv, frigider, internet wireless, aer conditionat si balcon. Apa calda non stop, prosoapele se schimba zilnic, lenjeria la 3 zile. Curatenie se face zilnic. CasaMargo,are restaurant cu gradina de vara unde se serveste o gama larga de mancaruri inclusive de peste.Oaspeti beneficiaza de wiffi gratuit.

Optional se poate servi masa atat `a la carte` atat in restaurantul unitatii cat si in gradina de vara. Portiile sunt mari, peste 150-200g iar preturile sunt foarte avantajoase.
Pensiunea este dotata cu incalzire centrala si functioneaza si iarna.
Copii de pana la 12 ani nu platesc cazare.
Copii peste 12 ani platesc pat suplimentar 30%din valoarea sejurului
Se poate achita avans cu cardul de credit
01.05-30.09.2017 aer conditionat la cerere contra cost
Oaspeti beneficiaza de wiffi gratuit.
Pentru rezervari se trimite un avans de 30% din valoarea sejurului.
sintion eugenia
BCR mangalia
RO80RNCB0117015169750001
CONTACT UNITATE
Margareta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

phone_in_talk

Tarife de cazare în perioada: -

Facilități unitate:

Facilități camere:

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
record_voice_over Trimiteti-ne explicația votului dvs. pe Facebook aici.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,