adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mosorel din Zarnesti

Zarnesti , str. Dr. I. Senchea, nr. 162 (la aprox. 8.5 km de centrul loc. Bran)  
​Capacitate: 36 adulți în 19 spații de cazare.
Situata la poalele masivului Piatra Craiului, Pensiunea Mosorel va
ofera, pe langa cazare la standarde occidentale in camere duble cu bai
proprii, mancare delicioasa si o primire calduroasa care va va face sa
va simtiti ca in familie.

Priveliste superba catre Muntii Piatra Craiului, Bucegi, Postavaru,
Piatra mare.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check livada

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Dna. Mimi
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,