Pensiunea Irina 3 din Zarnesti grade grade

Zarnesti, str. Raului, nr. 82  
​Capacitate: 22 adulți în 7 spații de cazare
Infiintata in anul 1990, denumita Pensiunea Coltea la inceput,dupa numele de familie,datorită stilului aparte al pensiuniii, dormitoarele nu sunt identice,botezata de tinerii liceeni si studenti``Çasuta de sub Munte``sau de ghizii montani de la unele cluburi turistice , si clasificata la 3 flori prin antrec,clasificare reinnoita in anul 2014, este recomandata mai ales de arhitectura rustica, din (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check sobe de teracotă
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Coltea Irina;coltea Catalin;coltea Ciprian(engleza
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.