adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Csipkes din Zabala 3 grade grade grade

Zabala , str. Csipkes, nr. 578P (la aprox. 4.9 km de centrul loc. Covasna)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Csipkes din Zabala


   Mihai din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba, langa padure, pensiune frumoasa in stil rustic, spatiu mare de joaca (fotbal, volei/badminton, leagane), loc pentru gratar, ceaun, iaz pentru pescuit, etc... Gazde foarte primitoare, mancare buna! Chiar daca a plouat sambata toata ziua, ne-am simtit foarte bine la pensiune (7 familii cu 10 copii mici)
   Costel din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.01.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat, nu am reusit sa fac rezervarea; nu m-au bagat in seama, deci nu prea le pasa de platforma dvs si implicit de turisti...
Răspunsul unității:
Respectivul domn nu a sunat la pensiune , a trimis un mail , in 1 sau 2 ianuarie , mail care a fost observat doar in 5 ianuarie ( ziua in care a plecat grupul cazat la pensiune cu ocazia revelionului), pe cand cererea era deja epuizata ,si nu sa raspuns acestei solicitari. Pentru acest neajuns ne cerem scuze .
   Ionut din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 21.06.2014 - 22.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte/gradina f mare si cu sifieciente posibilitati de petrecere timp liber (volei, fotbal, pescuit,gratar, ceaun, leagane etc)
Personal cu mult bun simt, cu incredere in turisti si cu dorinta de a ajuta
   Cristina din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 25.08.2013 - 27.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O adevarata oaza de liniste si aer curat. O recomand celor care doresc sa se relaxeze departe de zgomotul oraselor.
Dna Agnota, multumesc.
CONTACT UNITATE
Szanto Zsolt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,