Pensiunea Csipkes din Zabala grade grade grade

Zabala, str. Csipkes, nr. 578P  
la aproximativ 4.9 km de centrul localității Covasna
Ion din Braila

Personalul este receptiv la dorințele clientului.Mancarea bună cu produse bio din zona

​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare
Pensiunea Csipkes din judetul Covasna, comuna Zabala, zona de agrement Csipkes, cu o clasificare 3 stele este situata la 8 km de orasul Covasna, statiune balneo-climaterica de interes national.

Pensiunea cuprinde:
- 10 camere duble,
- o sala de mese cu o capacitate de 24 locuri,
- bucatarie care este complet utilata.

Camerele au in dotare:
- televizor prin cablu,
- mobilier rustic,
- grup sanitar (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check pat bebe
  • check râu în curte
  • check sală de mese
  • check sanie trasă de cai
  • check scaun bebe
  • check se acceptă animale
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Szanto Zsolt
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.