adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Lazar din Voineasa 3 grade grade grade

comuna Voineasa , sat Valea Măceșului, str. Principala, nr. 25  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Lazar din Voineasa


   Costel din București
nota: 5
schedule sejur: 22.08.2017 - 27.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona minunată . Aer , verdeață, susurul apei in spatele proprietății.
Mâncare, relativ bună.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal insuficient, necalificat, proprietatea neîngrijită.
Interes mai mult pentru inchiriere și mai puțin pentru confortul oaspeților.
Pensiune prea mare pentru posibilitățile de întreținere ale administratorului.
   Ileana-daniela din Calarasi
nota: 9.2
schedule sejur: 01.04.2016 - 03.04.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia exemplara generala
modul de relationare cu proprietarii
bucataria bine utilata, spatioasa, ai tot ce doresti la indemana
sala de mese foarte spatioasa, curata, intretinuta, totul ca la carte
curtea spatioasa, curata, raul in apropiere, gratar, ponton pe malul raului, amenajari de joaca pentru copii in curte
parcare spatioasa si curata
linistea si aerul curat
camere spatioase, aerisite, curate, mobilier de calitate, paturi mari cu saltele foarte bune
apa calda mai mereu, caldura la fel
thumb_down
Aprecieri negative:
Scara destul de stramta si abrupta, atentie la copiii mici
nimic altceva
   Valentina din Bucuresti
nota: 6.8
schedule sejur: 06.07.2015 - 08.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitia pensiunii pe malul raului
- pontonul si hamacele perfecte pentru relaxare
- amenajarile pentru copii (leagane, trambulina)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu suntem turisti pretentiosi, totusi avem cateva nemultumiri:
- in primul rand, frigiderul si aragazul din incinta lasa mult de dorit; cred ca se putea investi intr-un frigider mai nou (nu de ultima generatie, dar nici unul din primele generatii de frigidere, mai ales ca era si ruginit). Cat priveste aragazul, ideea este ca acel furtun de la butelie este crapat in mai multe locuri, asadar ar trebui schimbat, pentru ca prezinta un risc destul de mare.
- de asemenea, nu ne-a placut faptul ca s-a intrat in camera in lipsa noastra, mai ales pentru ca nu am fost plecati din pensiune mai mult de 3 ore in decurs de o zi si jumatate. Am fi preferat ca acea hartie igienica lasata in camera a doua zi, in absenta noastra, sa fi fost deja acolo cand ne-am cazat, deoarece in prima zi a lipsit.
Răspunsul unității:
Buna seara.

Ne cerem scuze pentru neplacerile creeate la noi in pensiune.
Ne cerem scuze ca am uitat sa punem hartie igienica in camera si ca am intrat in absenta dumneavoastra sa facem curatenie....

Iar din fericire aragazul si frigiderul fac parte din planul de modernizare al pensiunii pentru aceasta vara!

Va multumim!
   Marian A. din Constanta
nota: 8.3
schedule sejur: 24.06.2015 - 27.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Dna. Andreea foarte amabila si intelegatoare, zona frumoasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiul din curtea exterioara trebuie ingrijit, iar pasarile nu ar trebui sa alerge prin toata curtea, fac mizerie
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu exista un restaurant, se face mancare la cerere
Răspunsul unității:
Multumim pentru sfaturi si ne cerem scuze datorita inconvenientelor in pensiunea noastra.
   Florin-iulian din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 19.06.2015 - 22.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O atmosfera de vis ! Mai ales ca pe orange nu exista semnal, in spatele pensiuni este un rau care,cat timp ai geamul deschis se va auzi si te va ademenii la somn. Ponton langa rau, gratar, liniste tot timpul, curatenie, doamna Lazar foarte amabila. Trambulina copii, leagan, hamace, parcare interioara si cu precomanda lapte de vaca foarte buuuun !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ! Nu sunt !
Răspunsul unității:
Multumim din inima!
CONTACT UNITATE
Andreea Lazar, Alexandra Lazar
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,