adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Cipriani din Voineasa

comuna Voineasa , sat Voineasa, aleea Lotrului, nr. 30  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Cipriani din Voineasa


   Mirela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.07.2017 - 01.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, confortul, linistea, localizarea, dotarea (casa, bucatarie, curte), curtea si florile, atentia, amabilitatea si disponibilitatea gazdelor. Ne-am simtit excelent!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu neaparat minus dar ca imbunatatire am sugera imbogatirea terenului generos din curte cu un loc de joaca pentru copii (spatiul o permite).
   Danut S. din Alexandria
nota: 10
schedule sejur: 02.06.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tot a fost perfect.
   Alina din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 25.08.2016 - 28.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este foarte curata. Bucataria este dotata cu toate cele necesare. Proprietarii sunt foarte amabili si discreti.
   Dragos din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 25.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bucatarie complet dotatata si utilata, wireless, curte mare, foisor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Drujbele vecinilor, poarta de lemn pentru acces auto se deschide greu.
Răspunsul unității:
Poarta din lemn este provizorie si va fi inlocuita in viitorul apropiat .
Va multumim !
   Sorin din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 18.06.2015 - 20.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele si baile mobilate complet in stare perfecta, curatenie. Bucataria utilata complet (din punctul meu de vedere).
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat minusuri/nemultumiri.
   Ioana din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 30.05.2015 - 01.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu am decat cuvinte de lauda pentru modul in care am fost primiti, pentru felul in care arata pensiunea si facilitatile oferite. Vom reveni cu prima ocazie.
CONTACT UNITATE
Maria Iliescu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,