adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Vistisoara 2009 din Vistisoara

Vistisoara , str. Sat Vacanta Vistisoara, nr. 3 (la aprox. 3.0 km de centrul loc. Sambata de Sus)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Vistisoara 2009 din Vistisoara


   Lucia din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 30.11.2012 - 02.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plusuri: cadrul natural superb; atmosfera calda si primitoare`a livingului si bucatariei; cei mai draguti propietari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri: instalatiile sanitare (zgomotul lor), drumul de acces catre unitate.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Tv
Răspunsul unității:
Instalatiile sanitare sunt perfect functionale iar zgomotul de care ziceti este normal,tinand cont ca suntem totusi in munte si apa o scoatem din pamant cu tot felul de pompe.Referitor la drum este intr-adevar o portiune de 900 m betonata din 1945 care este destul de aiurea,ce sa facem daca toti de la putere stiu ca un drum rezista cel putin 100 de ani?Am incercat cei cu proprietati in zona sa reparam putin drumul si am fost la un pas sa luam ditami amenda pentru ca modificam bunul public.Va multumesc ca ati venit si va mai asteptam!!
   Corina din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 29.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Probabil ar fi fost si plusuri daca Dl Claudiu mi-ar mai fi raspuns la : telefon / sms / e-mail dupa ce stabilisem anterior telefonic ca revin pentru a-i comunica exact numarul de camere.
Dar probabil inca nu stie cum trebuie tratati potentialii clienti intr-o afacere; considerand ca este o afacere, nu?
Răspunsul unității:
Dna Corina nu intelege faptul ca m a sunat de cel putin 10 ori pt diverse detalii in decurs de cateva zile perioada in care turisti mai hotarati au rezervat unitatea in perioada in care Dna Corina stia si nu stia daca o sa vina si cate persoane vor fi,comunicam mai bine prin telefon decat atatea mesaje si mailuri!Va multumesc !
CONTACT UNITATE
Claudiu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,