adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Radeasa din Viseu de Sus

Viseu de Sus , str. Randunelelor, nr. 80  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Radeasa din Viseu de Sus


   Adrian I. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 04.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, liniste-o pensiune cu adevarat europeana + oameni adevarati romani frumosi. A fost o mare bucurie sa fim oaspeti la aceasta pensiune.
Răspunsul unității:
Va multumim tare mult si voi ati fost niste oameni foarte de treaba si va mai asteptam pe la noi
   Pavel D. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 27.07.2017 - 28.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie deosebita, linistea si personalul foarte de treaba ne vor face sa revenim cu mare drag
   Tudor din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raport calitate pret foarte bun, gazda primitoare, atmosfera relaxata, curatenie, baie in camera spatioasa.
   Adina din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare,foarte atente cu turistii,sociabile,ne-au pus la dispozitie tot ce am cerut;curatenie la baie in fiecare zi,schimbat prosoape si hartie igienica zilnic;gratar ,plita pe lemne cu combusibil asigurat de gazde;camere mari,curate;bucataria utilata cu ceea ce este necesar,apa calda permanent.Nota 10+
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am semnalat nemultumiri la adresa pensiunii sau a gazdelor
   Monica din Cluj Napoca
nota: 7.2
schedule sejur: 17.06.2016 - 19.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare
CONTACT UNITATE
Radu
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,