adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ghenuta din Viseu de Sus

Viseu de Sus , str. Tapinarilor, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.8/10 Foarte bine
4 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 4).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:8.7
monetization_on Prețuri:8
location_on Localizare:9
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Ghenuta din Viseu de Sus


   Cristina din Brasov
nota: 9
schedule sejur: 12.05.2017 - 14.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primirea a fost una f calduroasa si curatenia exemplara
thumb_down
Aprecieri negative:
Sejurul a fost de 2 nopti si am fost multumiti
   Costin Alexandru din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 05.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionarea .Aproape de centrul Viseului si circa 900m de gara din Viseu puntul de maxima atractie-mocanita. Multa liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt nemultumiri. In timpul petrecut 48 ore nu am de consemnat nimic
   Petru M. din Timisoara
nota: 8.8
schedule sejur: 01.08.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționarea pensiunii,camere mari excelente,terasa din spate,amabilitatea patronului și a bucătăresei,mîncare gustoasă și porții mari.
thumb_down
Aprecieri negative:
Neapărat pus plase insecte la ușă si geam,nu sunt țînțari dar muște da.În baie ar fi ideal cabină de duș,nu să strîngi apa cu mopul.Veioze la capătul patului,nu un singur întrerupator ptr.toate becurile.
Un pic diversificat meniul,nu poți mînca 3-4 zile aceeași ciorbă,sau aceeași garnitură la felul doi.
   Vasile din Timisoara
nota: 8.2
schedule sejur: 03.08.2015 - 05.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezarea, confortul
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun jalnic(oua ochiuri reci), preturi mari
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie si va mai asteptam pe la noi, dar totusi as dori sa fac o precizare : dvs ati coborat la micul dejun dupa ora 10:00, desi micul dejun la noi se serveste doar pana la ora 10:00. Noi am lasat masa pusa special pentru dvs, deci e normal ca ochiurile sa se raceasca. La preturile mari nu stim exact la ce anume v-ati referit deoarece nu ati consumat nimic de la noi, ati venit cu totul pregatit de acasa si v-ati pregatit singuri mancarea.
Multumesc,
Claudiu Oancea.
CONTACT UNITATE
Claudiu Oancea
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,