Pensiunea Armonii din Viseu de Sus grade grade

Viseu de Sus, str. Botoaia, nr. 17 A  
Nota 9.92 / 14 recenzii 10 - Excepțional !
Edit Zsofi din Marghita

Am fost mulțumiți cu ospitalitatea și primirea. Proprietarii au fost foarte drăguțe. Ne au ajutat foarte mult la cunoașterea zonei. Pensiunea a fost pe măsura dorințelor. Este la un loc foarte liniștit, pregătită pentru o relaxare pe cinste, cu o curte foarte frumoasă amenajată cu flori și copaci. Recomand pentru toată lumea care vrea să scăpa de gălăgia și stresul orașului.

​Capacitate: 7 adulți și 3 copii în 3 spații de cazare
Perioada 24.09 -08.10.2018 Nu cazam lucrari de reparatii.Acceptam tichete de vacanta. Pentru ;weekend , pensiunea se poate inchiria integral [la cheie] , numai cazarei, minim 2 nopti 7 locuri +3 suplimentare [140 mp] Avantour SRL ,cont BCR viseu de SUS iban RO20RNCB0187155409230001
.
Punem exclusiv la dipozitia oaspetilor:

- o camera cu doua paturi de o persoana;
- o camera cu un pat matrimonial (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check tichete de vacanță

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check sobe de teracotă
CONTACT UNITATE
Augustin si Silvia Iuscu
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.