adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Ariana din Venus

Venus , str. Vice Amiral Grigore Martes, nr. 38  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Ariana din Venus


   Carmen din Roman
nota: 10
schedule sejur: 13.08.2016 - 19.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, curatenie
   Corina P. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2014 - 27.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut un sejur foarte placut la Vila Ariana, cu baietelul in varsta de 1 an. Am apreciat linistea, curatenia, dotarile, amabilitatea gazdelor. Se ajunge usor la plaja si la terase. Este o locatie pe care o recomand familiilor cu copii mici pentru un concediu reusit pe litoralul romanesc!
   Blaglosov din Adjud
nota: 9.3
schedule sejur: 24.06.2014 - 01.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament confortabil, bine utilat, cu mobilier nou, curatenie zilnica, proprietari foarte amabili. Ideal pentru familii cu copii. Recomand cu caldura.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura problema a fost locul de parcare - nu exista nimic amenajat in zona
   Stefan din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 21.06.2014 - 30.06.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am inchiriat un apartament de 2 camere: destul de spatios pt. O familie cu 1-2 copii si bine mobilat si utilat (inclusiv chicineta).
Curatenie zilnica, gazde foarte ok, aproape de plaja. Recomand cu incredere.
   Cristina din Petrosani
nota: 9.3
schedule sejur: 25.06.2012 - 30.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este frumos, totul este nou, este curat. Merita!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este parcare, distanta mare de la drum la vila, complicat cand ai bagaje multe.
   Oana T. din Roman
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2011 - 07.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E al 3 lea an in care mergem la vila greaca noua si asta pt ca suntem extrenm de multumiti de tot ce ne ofera. Fara a fi subiectivi, nota 10 cu felicitari si coronitza. Si un pup de la luca pt. Robert
thumb_down
Aprecieri negative:
Minusuri? Ne fac sa plecam cu parere de rau :))
CONTACT UNITATE
Alexandru Cristina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,