adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Yva din Venus

Venus , str. Hipodromului, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Yva din Venus


   Alin din Sebes(alba)
nota: 9.2
schedule sejur: 10.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Buna ,
personal foarte amabil,gradina frumoasa si un ambient deosebit de placut.
Am revenit cu placere a doua oara si cu siguranta o sa mai revenim.
Toate cele bune.
   Mihai din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.08.2013 - 27.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si ospitalitate.O gradina frumoasa si ingrijita.Un loc in carese poate revenii.
   Marcel M. din Cluj-napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietar serios, de incredere. Ambianta placuta, liniste,curatenie totul a fost peste astepatri.
thumb_down
Aprecieri negative:
   Iulia din Cluj Napoca
nota: 7.5
schedule sejur: 12.08.2013 - 19.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona aerisita, ferita de agitatia statiunilor turistice dar totusi foarte aproape de puncte de interes din Neptun, Jupiter, Venus si Saturn.
Gradina frumoasa, iar foisorul din gradina - un loc placut pentru micul dejun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Prosoape insuficiente (doua la patru persoane)
Calitatea apei din piscina lasa de dorit
   Maria-cristina R. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 14.07.2013 - 15.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, departe de zgomotul statiunii, Piscina din curte a fost punctul de atractie pentru copii , sezlonguri , spatiu verde amenajat cu gust, camere spatioase, curate.Proprietarul pensiunii a fost foarte amabil, ne-a intampinat cu multa caldura
Ne-am simtit mult mai bine decat la hotel.
CONTACT UNITATE
Fane
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,