adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Calimanel din Vatra Dornei 4 grade grade grade grade

Vatra Dornei , str. Republicii, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Grup

Recenziile vilei Calimanel din Vatra Dornei


   Marina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.07.2016 - 30.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia + amplasarea + amabilitatea tuturor
Restaurant si autoservire cu meniu variat si bine gatit
Garsoniera de la nivelul receptiei foarte spatioasa si cu o terasa mare plus balcon
thumb_down
Aprecieri negative:
Mirosul de mancare gatita dimineata si muzica life dupamasa cu difuzoarele chiar spre camera ne-au impiedicat sa stam cu geamul deschis
   Ioana din Iasi
nota: 8.5
schedule sejur: 07.09.2015 - 10.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, curatenia, ospitalitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele au fost cam racoroase seara.
   Ionut T. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 28.08.2015 - 31.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este minunata, in centrul statiunii, terasa este foarte frumoasa.
   Mariana I. din Galati
nota: 9.5
schedule sejur: 13.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare online rapida si sigura,camera a fost foarte buna exact cum am vizualizat-o,terasa foarte frumoasa in ultimile zile a fost si o formatie care ne-a incantat,voi reveni cu mare drag.
   Ciprian Florin din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 06.02.2015 - 08.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare foarte buna ,camere curate,comfortabile,servicii ,personal de 10.Aproate de tot ce vrei ,partii,parc etc
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt.
CONTACT UNITATE
Groza Ana
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,