Pensiunea Zahara din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Argestru, nr. 76  
Anamaria Cristina din Cluj Napoca

Desi am petrecut doar o noapte acolo, ne-am simtit minunat. Ambele gazde sunt incredibil de prietenoase, sufletiste, implicate si gospodare. Casa/pensiunea e construita si mobilata cu foarte bun gust, se vede/simte personalitatea bucovineana si a proprietarilor. Cand mai ajungem prin zona, in mod cert tot la ei voi apela. Plus, au un caine Bruno extrem de cuminte, jucaus si simpatic. Il tin in cusca cat timp au musafiri, liber e un partener excelent de joaca. Am jucat Rummy cu jocul proprietarilor, am intins discutii despre tara, ne-am unit in principii. Un loc excelent. Chiar daca e asezata la strada casa, restul plusurilor anuleaza total acest aspect.

​Capacitate: 9 adulți în 4 spații de cazare
Situata la 3 km din centrul Orasului Vatra Dornei, pe soseaua spre Suceava.

Se ofera 8-10 locuri de cazare. Doua camere cu bai proprii, un apartament (living si dormitor) cu baie separata, bucatarie complet utilata, terasa, gradina, livada si iaz.
Exista posibilitatea de a se achizitiona produse naturale si traditionale.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check livadă
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Popescu Zahara
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.