adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Monica din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Alunis, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Monica din Vatra Dornei


   Leia din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 29.10.2015 - 01.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazati in apartamentul cu balcon si priveliste extraordinara! Este liniste. Accesul la bucatarie este un avantaj pentru noi.
   Tudor I. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2015 - 18.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomandam pensiunea tuturor turistilor dornici de a petrece vacante placute la Vatra Dornei.
Profesionalism, discretie, curatenie, inzestrari , amplasare foarte buna,gazde atente si primitoare.
   Geanina din Odobesti/vrancea
nota: 9.7
schedule sejur: 09.01.2014 - 12.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O familie tare cumsecade. Fiul gazdei ne-a asteptat la intrarea in Vatra dornei, pt a ne conduce pana la vila. Camera oferita a fost perfecta pt o familie cu 2 copii de 10 si 12 ani, avand toate utilitatile. Sfaturile privind restaurantul cel mai potrivit unde am putea manca si ce am mai putea vizita in zona, au fost sincere si binevenite. In concluzie, am petrecut 3 zile de neuitat, in familie, in frumoasa Bucovina, in casa unor oameni tare primitori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Caloriferul din baie nu functiona.
   Gigione G. din Salcauti
nota: 3.8
schedule sejur: 23.08.2013 - 29.08.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are site pentru insecte la ferestre, a trebuit să strivim ţînţarii pe tavan, domnu patron sau cineva din familie a binevoit să ne dezumfle de două ori una din roţi, ptr că am refuzat să apelăm la serviciile dînsului de a ne organiza excursiile în jurul staţiunii. Dovada este că după plecarea de acolo, roata respectivă nu s-a mai dezumflat nici pînă în ziua de azi deşi acolo nu am făcut decît să-i refacem presiunea la vulcanizare. Nu s-a executat nici o reparaţie sau verificare a roţii.
Răspunsul unității:
In primul rand daca ati stat cazat la pensiunea Monica si nu v-au placut serviciile spuneti-va numele adevarat.
Plase contra insectelor intadevar nu avem , dar nici rotile nu le desumflam . Noi nu mai organizam excursii numai pentru cei care ne roaga frumos.
Apropo de roti desumflate , noi nu ne ocupam cu asta , dar cred ca dumneavoastra aveti o problema la o `rotita` de la mansarda .
   Laura T. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 06.08.2012 - 11.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Familia Bacer ne-a oferit informatii despre tot ce ne-a interesat (ex: ne-a sunat pentru a ne spune ca soseaua spre Piatra Neamt era foarte rea), ne-a pus la dispozitie tot ce am avut nevoie, ne-a recomandat un restaurant unde am mancat foarte bine.
   Mihail C. din
nota: 9.3
schedule sejur: 16.02.2012 - 19.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare reusita. Camera incalzita bine. Bucatarie si gratar super. Stapinii binevoitori.
thumb_down
Aprecieri negative:
Din nefericirea noastra in perioada respectiva a fost cazat un grup de studenti foarte obraznici care ne-au transformat odihna in nopti de cosmar pina pela orele 4 dimineata. In rest totul o fost bine.
   Georgeta M. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 08.09.2011 - 13.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cea mai mare surpriza placuta a fost la sosirea in gara, unde ne-a asteptat patronul!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-au putut organiza atat de multe excursii pe cat ne-am dorit, probabil din cauza lipsei de doritori.
CONTACT UNITATE
Fam. Bacer
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,