adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Flori de Camp din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Unirii, nr. 147 A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Flori de Camp din Vatra Dornei


   Alexandru din Bucuresti
nota: 5.3
schedule sejur: 31.05.2017 - 03.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Singurul lucru pozitiv a fost curatenia
din cauza conditiilor, am plecat dupa o noapte din sejuriul de trei, rezervat in avans prin achitarea a 50% din costul total
thumb_down
Aprecieri negative:
Camere mai intunecate decat in pozele de pe site
usi la camera care se inchid/deschid cu greutate
lipsa prosoape de corp
atitudinea de dispret a propietarului
Răspunsul unității:
Buna ziua,
Vreau sa asigur pe toata lumea de transparenta totala in ceea ce priveste fotografiile si conditiile de cazare din pensiunea noastra. Absolut totul este identic cu ceea ce este in realitate si in site-ul de promovare.Pensiunea Flori de Camp de trei stele are un caracter rustic cu materiale de constructie naturale, mobilier si usi din lemn natur cu chei adecvate,timplarie termopan din lemn natur,etc., ce creeaza un ambient apreciat de toti turistii nostri.Fiecare baie are un prosop/persoana de marime medie si obiectele de toaleta necesare(sapun,hirtie igenica,etc.)Dispunem de o curte de 10000 mp cu livada,parcare gratuita,barbeque,etc.Pntru a te bucura de toate acestea trebuie sa ai o constructie interioara potrivita,o aplecare catre natura si frumusetile ei.
Cei care doresc prosoape de baie de dimensiuni foarte mari,halate si papuci de baie,etc. Trebuie sa se indrepte spre pensiuni de 4 si 5 stele cu preturi in consecinta,adica cel putin duble.
Pensiunea noastra nu este pentru cei ce apreciaza materialele de constructie prefabricate,inoxul si tot felul de alte materiale moderne.Nu este specificul nostru.
Atmosfera este de liniste si tihna in deplin respect fata de ceilalti turisti.
Dumneavostra ati venit de fapt cu alte planuri,v-ati cazat doar o noapte din trei rezervate si pentru a motiva intr-un fel faptul ca nu ati respectat rezervarea ati inventat pur si simplu tot felul de motive subiective(lumina din camera care nu se potriveste cu cea de pe site,prosoape de nu stiu ce dimensiuni,etc.)Atitudinea dumneavoastra a impiedicat cel putin 10 turisti(au fost Rusaliile)sa beneficieze de o cazare pe care au dorit-o si pe care am refuzat-o pentru ca v-am pastrat camera rezervata.Sunteti primii turisti ce nu au fost in stare sa deschida usa camerei in care erau cazati decit se pare dupa mari eforturi.
Ce putem spune?
Fara comentarii.
Flori de Camp
   Alexandru din Campulung Muscel
nota: 9.3
schedule sejur: 02.08.2015 - 06.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazdele primitoare si amabile.
- Ne-au oferit informatii referitoare la obiectivele turistice din zona + la cele de-a lungul traseelor pe care le-am facut. Daca nu ne ziceau, pierdeam unele locuri frumoase.
- Micul dejun a fost foarte bun. Bonus intr-una din dimineti ne-au oferit un bol cu afine proaspete :)
- Curtea + gradina sunt foarte mari
- Camere curate
- Am pus locatia si la minus, dar are un avantaj: e liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locatia nu e chiar aproape de centru (e la aproximativ 2km). Dar cu masina nu e nicio problema.
   Bogdan-stefan din Roman
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2014 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie foarte buna
Curte mare, zapada a fost bonus
Gazdele au fost discrete
Bucataria bine utilata.
   Larisa din Pascani
nota: 9.7
schedule sejur: 02.01.2015 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-au placut gazdele foarte primitoare si amabile, amplasarea pensiunii excelenta, conditiile foarte bune, am beneficiat permanent de caldura si apa calda si ne-am bucurat foarte mult de discretie.
Vom reveni cu plăcere!
   Stan T. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 29.07.2014 - 31.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile, primitoare;
- Curte cu parcare, masinile sunt in siguranta;
- Bucatarie bine dotata si cu spatii de servit masa corespunzatoare;
- Camere curate, lenjerie curata;
- Am primit informatii corecte fata de punctele de interes avute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este loc si pentru mai bine.
   Marius din Dorohoi
nota: 9.2
schedule sejur: 28.04.2014 - 30.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost un grup mai mare si am ocupat intreaga pensiune
- este asezata intr-un loc placut si linistit, peisaj superb, la aproximativ 2km de partie
- conditii foarte bune de cazare, nu am solicitat si meniu inclus, dar am avut acces complet la bucataria utilata cu de toate,ni s-a pus la dispozitie cele necesare pentru gratar
- acces la internet wireless si tv in fiecare camera pentru pretentiosi;
- discretie din partea proprietarilor care sunt si foarte sociabili
   Octavian din Suceava
nota: 8.2
schedule sejur: 30.12.2013 - 04.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii s-a remarcat prin discretie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru sejururi mai lungi (5-6 zile), este necesara o curatenie intermediara in toata pensiunea.
Deplasarea catre puncetele de interes (in special catre partiile de ski) se recomanda a se face cu masina datorita distantei - 2 km pana la partia Veverita.
   Ionut A. din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 12.01.2013 - 17.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarul a fost de acord cu muzica la orice ora; peisajul este extraordinar, mai ales in camera unde am fost cazat: camera nr 1, destul de aproape de partie si celelalte puncte turistice, confort maxim, pat moale;)) bucatarie la dispozitie! Un mare plus de la mine!
   Claudiu din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 29.12.2012 - 03.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apa curenta potabila, direct de la izvor
- discretia proprietarului
- curtea spatioasa -> partie numai buna pentru sanie
CONTACT UNITATE
Simionescu Stefan
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,