Pensiunea Elena din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Nicolae Balcescu, nr. 11  
​Capacitate: 6 adulți și 2 copii în 3 spații de cazare
Pensiune Elena este situata la numai 15 minute de partie si la 15 minute de centrul statiunii. Va ofera 10 locuri de cazare repartizate in 3 camere.

Incalzirea se face si pe calorifer si pe lemne.

Se accepta animale de companie de talie mica.

In curte parcarea ofera loc pentru 3 masini.

Foisorul din curte este dotat cu frigider, chiuveta, masa si scaune.

Pensiunea Elena are certificat (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check loc de joacă copii
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check șemineu
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check cameră cu TV
  • check încălzire centrală
CONTACT UNITATE
Elena
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.