adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dana din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Vasile Deac, nr. 5  
Nota 9.3/10 Excelent !
36 recenzii
Enia din Suceava (24.07.2017)

Gazde foarte amabile si sociabile. Bucataria si sala de mese este un plus. Rportul calitate - pret foarte bun

​Capacitate: 18 adulți în 7 spații de cazare.
Este situata la 7-8 minute , mers pe jos fata de centru,gara,telescaun,parc si partia de ski.Pensiunea dispune de 4 camere duble,2 camere triple si o camera de 4 locuri.La parter se afla un loc de servit masa,bucatarie si o baie. In curte se afla un gratar si foisor.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check teren de sport
  • check acces la bucatarie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check baie pe hol
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Sirghie Mirela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,