adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Adristel din Vatra Dornei 3 grade grade grade

Vatra Dornei , str. Sondei, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.1/10 Excelent !
6 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 6).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.4
lightbulb_outline Curățenie:9.2
weekend Confort:9
monetization_on Prețuri:9.4
location_on Localizare:8.2
Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Adristel din Vatra Dornei


   Cornel B. din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 11.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona superba
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Cristian S. din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 12.08.2017 - 14.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita
- conditii ok: curat, mic-dejun inclus
- raport calitate/pret f. Bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Ultima bucata de drum neasfaltata (100m)
- parcarea interioara cam micuta pt nr. De camere
   Ionel D. din Galați
nota: 8.8
schedule sejur: 04.08.2017 - 11.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni foarte amabili, prietenoși, atmosferă relaxantă. Vom reveni cu plăcere.
   Neculai D. din Tecuci
nota: 9.5
schedule sejur: 21.07.2017 - 23.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, amabilitatea gazdelor, pensiunea
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturile in restaurant un pic mai ridicate fata de restul statiunii.
   Iulian Robert din Navodari
nota: 10
schedule sejur: 23.12.2016 - 29.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea, mancarea foarte buna si foarte multa.
   Ioan H. din Pascani
nota: 9.3
schedule sejur: 27.11.2013 - 29.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O oaza de liniste si recreere. Personal cuviincios si respectuos. Mancare de nota zece. Ne-am dat cu saniuta chiar in poarta pensiunii. Respect. Revenim cu drag.
CONTACT UNITATE
Popovici Gheorghe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,