adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Maestro din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Republicii, nr. fn  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Maestro din Vatra Dornei


   Simona din Botosani
nota: 8.7
schedule sejur: 30.11.2016 - 03.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un hotel micut , dar bine organizat, personal amabil, aspect general ingrijit si curat, caldură in camere, prosoape schimbate zilnic, mancare bună si servire o.k, bine pozitionat față de partie, împrejurimi frumoase (chiar in parc).
thumb_down
Aprecieri negative:
Doar o sugestie de îmbunătatire pentru sezonul rece: un covor antiderapant mai lung la intrare pe scări, fiindcă fiind umede erau dificile pentru persoanele in situatii speciale.
   Ivan din Timisoara
nota: 9.7
schedule sejur: 08.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este foarte central, probabil cel mai bun si frumos loc din vatra dornei. Este situat intro cladire istorica. Personal prietenos, camera a fost curata, dar mica. Nu am apucat sa servesc pranzul dar la mic dejun am servit o omleta cu sunca si cascaval. A fost foarte bine facuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
In fata hotelului este o parcare, incap cam 5 sau 6 masini dar este cu taxa de luni pana sambata, de la 8 la 17.
   Catinela H. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 07.02.2016 - 12.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, caldura, confort, personal amabil, proprietari intelegatori, f aproape de partie!Multumim!
   Luminita din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 05.11.2014 - 07.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este cochet, curat, personalul amabil, pretul pentru o noapte de cazare foarte rezonabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele cam micute dar nu este un impediment pentru o cazare de 2-3 nopti.
CONTACT UNITATE
Daniela Cepoi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,