Hotel Maestro din Vatra Dornei

Vatra Dornei, str. Republicii, nr. fn  
Nota 9.52 / 11 recenzii 10 - Excepțional !
Cristian din Barlad

Atmosfera calda, primitoare.Personalul foarte amabil. A fost cald in camera. Curatenie. Mancarea buna si multa.

​Capacitate: 18 adulți în 8 spații de cazare
Situat central in municipiul Vatra Dornei, hotelul reprezinta locul ideal pentru odihna, relaxare si punct de plecare pentru vizitarea obiectivelor turistice din zona, mentionand Manastirea Voronet, Manastirea Humor, Manastirea Moldovita, Manastirea Sucevita, Manastirea Putna si Arbore.

Pentru amatorii de drumetii, masivele muntoase Rarau, Giumalau, Calimani si Rodna sunt in apropiere si se pot organiza (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check ATV
  • check bar
  • check cutie de valori
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check piscină la terți
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check telefon în cameră
CONTACT UNITATE
Daniela Cepoi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.