adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Zamfira din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Negresti, nr. 17 B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Zamfira din Vatra Dornei


   Relu din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 01.05.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia - deosebita.
Gazda - super OK.
Aproape de obiective.
Recomand cu caldura.
   Balint din Mangalia
nota: 8.5
schedule sejur: 27.12.2014 - 30.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de telescaun si de parc.
Sala de mese foarte utila.
Personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele nu sunt dotate cu bai proprii.
   Ioan A. din Trusesti Botosani
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 07.02.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am fost contactat de proprietar nici macar pt. A-mi spune daca e disponibila sau nu. Lipsa de respect fata de turisti ceea ce denota faptul ca sunt dezinteresati
   Nicu M. din Iasi
nota: 9.7
schedule sejur: 19.08.2013 - 23.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Superbi proprietarii, bucatareasa, asezarea si linistea din zona!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Accesul la bucatarie si un frigider pe etaj! Le doresc succes in ceea ce vor sa realizezee in continuare ,dar pana atunci sa fie la cerintele clientilor si vor avea de castigat mai mult!
   Maria I. din Iasi
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bune deoarece am fost contactati imediat si am primit informatiile solicitate.
CONTACT UNITATE
Sasu Gianina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,