adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Dranca din Vatra Dornei

Vatra Dornei , str. Barnarel, nr. 4B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Dranca din Vatra Dornei


   Elena V. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 15.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte curata,gazdele foarte primitoare si binevoitoare,priveliste minunata.
   Ortansa din Barlad
nota: 9
schedule sejur: 24.08.2016 - 27.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul E superb, terasa E deosebita, proprietarii SUNT minunati, curatenie deplina.
IN viitor SE preconizeaza SA FIE SI MAI frumos DUPA CUM AM vazut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul din camere si de la bucatarie catre terasa cam dificil in sensul ca trebuie sa cobori de la etaj, sa iesi in strada si apoi sa intri in curte la terasa. Dar terasa e atat de frumoasa ca nu mai conteaza restul.
   NICOLETA din Galati
nota: 10
schedule sejur: 18.08.2015 - 23.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost primitoare si ne-a indrumat catre obiectivele pe care sa le vizitam; confort deplin, liniste, curatenie, tot ce ti poti dori pentru un concediu; le multumim pentru primire
   Ion E. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 11.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil,primitor, comunicativ,bine informat despre punctele turistice ale zonei.
Servicii, curatenie,confort, raport calitate pret foarte bune.Terasa,amenajarile si pozitionarea foarte frumoase.
Distanta relativ mare fata de punctele de interes.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa publicitate si popularizare a pensiunii, inclusiv panouri de directionare!
   Bogdan din Iasi
nota: 9.8
schedule sejur: 22.02.2013 - 24.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazandu-ma aici, asteptarile mi-au fost cu mult depasite.

Camerele sunt spatioase, primitoare si, foarte interesant, fiecare cu cate o tema cromatica... Totul mi-a parut perfect integrat, cu `bun gust` as spune.
Am gasit si `nimicuri` pe care le ai acasa, da` nu te astepti sa le gasesti intr-o camera de hotel sau pensiune... Cum ar fi dezodorizantul de baie. Nimicurile astea mi-au lasat o impresie foarte buna.
Cat despre confort... Se pare ca nu suferi de frig, chiar si in zilele geroase (noi am dormit cu caloriferele inchise). Aici as incadra si centrala cu care e dotata cladirea: pare destul de eficienta (in maximum 1 minut aveam apa fierbinte).

In final va recomand acest locusor. Respectati-l...! nu veti gasi la tot pasul asa ceva in Romania noastra `iubita`, mai ales la acest pret. (ar fi dezamagitor sa ma cazez aici in cateva luni si sa vad ca au pastrat doar chestiile de baza intrucat toti ce s-au cazat acolo au distrus in urma lor)
Răspunsul unității:
Domnule Bogdan Catrinescu va mul%u021Bumim din suflet pentru aprecierile f%u0103cute , pentru reclama f%u0103cut%u0103 pensiunii ,va a%u0219tept%u0103m sa reveniti cu drag si va dorim o prim%u0103vara frumoasa si plin%u0103 de realiz%u0103ri. Cu respect fam Dranca
CONTACT UNITATE
Dranca Georgeta
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,