adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Maria din Vartop 3 grade grade grade

Vartop , nr. 81 (la aprox. 8.6 km de centrul loc. Arieseni)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Maria din Vartop


   Stela din Bals
nota: 10
schedule sejur: 11.06.2016 - 12.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitate,curatenie,meniu ca la mama,acasa. Totul la superlativ!
   Laura Maria T. din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 29.01.2016 - 31.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost foarte amabila si primitoare pe perioada sejurului. Camerele au fost curate , la fel si baile, caldura potrivita in general( o camera a fost mai racoroasa)atmosfera foarte placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Gazda a fost oarecum dornica sa ne vada plecati fiind stresata sa pregateasca din nou camerele pentru alti turisti. Am plecat duminica la 11.30 din camera , ora limita pentru eliberare fiind 12.00. Sambata spre duminica noaptea a fost vant puternic si ploaie , s-a luat curentul si au fost probleme cu apa la baie, asta ca si neajuns
   Cristina M. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 26.02.2015 - 01.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost pentru prima data la aceasta pensiune si am fost foarte multumita.
A fost foarte curat, cald, camerele sunt mari, acces la bucatarie, fiecare camera avea balcon. Si cel mai important nu se fuma in unitate, nici in camere si nici in bucatarie. La intrare se oferta papuci de camera pentru a se pastra curatenia si acest lucru mi se pare foarte ok.
Recomand cu placere si voi mai merge de cate ori voi avea ocazia.
   Calin D. din Oradea
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 16.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am primit repede un raspuns privind imposibilitatea onorarii rezervarii in sine datorita gradului de ocupare a pensiunii.
   Viorel M. din Medias
nota: 9.5
schedule sejur: 01.05.2014 - 04.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare, atente ca turistii sa fie multumiti, curatenie si conditii foarte bune. Mancare foarte buna. Am primit informatii utile despre obiectivele turistice din zona. Recomand aceasta pensiune.
   Dorina din Zalau
nota: 10
schedule sejur: 16.02.2014 - 19.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si foarte primitor,curatenie exemplara ,camera mare si confortabila
   Mara S. din Cluj-napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 11.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte spațioase, moderne si foarte bine dotate.
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,