adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Maria din Vama Veche

Vama Veche , str. Delfinului, nr. lotul  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Maria din Vama Veche


   Socratopulos E. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 16.06.2017 - 18.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, mobila moderna, curtea bine ingrijita iar motanul Tigaita a fost cireasa de pe tort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele nu se aerisesc foarte bine si retin umezeala dar probabil ca asta se intampla peste tot la mare.
   Andreea B. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 10.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, camera spatioasa, baie ok, mobila ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie de imbunatatire: patul/salteaua
   Mircea din Galati
nota: 9.7
schedule sejur: 16.09.2016 - 18.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea, curatenia, pretul, calitatea mobilierului interior si exterior, utilitatile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Dusul prin constructia sa. Ingust si fara posibilitatea de a nu umple baia de apa. Un plus a fost galeata cu mop din baie.
   Filip din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 13.05.2016 - 15.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curte, pet-friendly, personal ok, curatenie
   Andreea din Sebes Alba
nota: 9.5
schedule sejur: 05.08.2014 - 08.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost primite foarte frumos de catre gazda unitatii si sunt foarte multumita de conditiile oferite. Camera noastra a avut o nemaipomenita priveliste spre mare. Cu toate ca nu este dotata inca cu aparate de aer contionat, camera a fost destul de racoroasa si nu am avut probleme nici din acest punct de vedere. Multumim Vila Maria!
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,