adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Doriana din Vama Veche

Vama Veche , str. Mihail kogalniceanu(str. Principala), nr. 43  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Doriana din Vama Veche


   Eugenia P. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 31.07.2017 - 02.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul calitate-pret
thumb_down
Aprecieri negative:
Instalarea unei cabine de dus in baie
Inlocuirea ventilatorului. Cel din camera noastra nu functiona foarte bine.
   Roxana din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 26.07.2017 - 31.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, gazdele foarte amabile
thumb_down
Aprecieri negative:
Totul a fost super
   Madalina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 09.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii persoane foarte intelegatoare si de treaba,
-zona linitita
-camere cu tot ceea ce ai nevoie si foarte curate
thumb_down
Aprecieri negative:
   Alexandru I. din Buc
nota: 9
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera curata si ingrijita, nu lipseste nimic
Locatia aproape de plaja la 5 minute de Expirat, Acolo, etc
Disponibilitate maxima, se raspunde la telefon la orice ora, oricand
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost lucrururi pe care le as dori imbunatatite
   Diana din Rosiori De Vede
nota: 9.3
schedule sejur: 04.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie impecabila, curte destul de larga, cu umbra, gazde foarte primitoare
   Marius din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.06.2015 - 07.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Superba locatia, gradina si personalul este foarte serios.
   Alexandra din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 12.08.2012 - 17.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea, disponibilitatea personalului, spatiul amenajat in curtea vilei, pozitionarea fata de agitatia si zgomotul din centrul statiunii.
CONTACT UNITATE
Doriana
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,